//

Push probelemen

Push probelemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik heb al langer problemen met de Push notifications, en het lijkt alleen maar erger te worden. Voor mijn werk moet ik Twitter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-13, 14:08
TheSentinel TheSentinel is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard Push probelemen

Hallo iedereen,

ik heb al langer problemen met de Push notifications, en het lijkt alleen maar erger te worden. Voor mijn werk moet ik Twitter in de gaten houden, en heb al diverse clients geprobeerd die m.b.v. push notifications laten weten als er bepaalde tweets zijn. Soms gaat het goed, maar meestal werkt het niet. Ook met spelletjes is het een groot vraagteken,push Wordfeud wil meestal wel, Ruzzle weer niet. Iemand enig idee waar ik het probleem moet zoeken ?

Laatst gewijzigd door TheSentinel; 28-02-13 om 14:26.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Emailaccount op Ipad en Iphone geeft probelemen crisjeb iPad algemeen 1 14-02-12 10:02
Wekker Ipohne 4 probelemen niv wintertijd dynamo Archief 2 01-11-10 16:38
Probelemen Wi-Fi youpy Wi-Fi 5 04-10-09 13:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:09.