//

Wil iOS 5 installeren op mijn iPhone 4 lukt niet

Wil iOS 5 installeren op mijn iPhone 4 lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen... Als ik iOS 5 wil installeren lukt dit niet ik zou deze update bij mijn instellingen moeten kunnen terug vinden maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-13, 17:10
Olleke Olleke is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 2
Standaard Wil iOS 5 installeren op mijn iPhone 4 lukt niet

Wie kan mij helpen... Als ik iOS 5 wil installeren lukt dit niet ik zou deze update bij mijn instellingen moeten kunnen terug vinden maar staat er niet bij... hoe kan ik dit wel voor elkaar krijgen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-13, 17:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

iOS 5.x.x wordt niet meer door Apple ondertekend. Die versie kan je alleen maar installeren als je de SHSH hashes van iOS 5.x.x hebt opgeslagen toen Apple die nog ondertekende.

Een OTA (Wi-Fi) update werkt eerst vanaf iOS 5.x.x. Je kan updaten met iTunes naar iOS 6.1.2.
  #3  
Oud 28-02-13, 17:49
Olleke Olleke is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 2
Standaard

Ik bedoel eigenlijk dat er bij mijn instellingen geen updates staan voor een nieuw besturingssysteem bij al mijn vrienden die een iPhone 4 hebben staat dat onder instellingen maar bij mij niet... Krijg nu steeds meer problemen met apps omdat deze daar om vragen... Maar weet niet hoe ik dit voor elkaar moet krijgen..
  #4  
Oud 28-02-13, 17:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olleke Bekijk bericht
Ik bedoel eigenlijk dat er bij mijn instellingen geen updates staan voor een nieuw besturingssysteem bij al mijn vrienden die een iPhone 4 hebben staat dat onder instellingen maar bij mij niet...
Dat staat daar niet omdat je nog iOS 4.3.4 gebruikt. Die updates staan daar eerst vanaf iOS 5. Dan zullen al jouw vrienden iOS 5 of hoger gebruiken en daarom staan die updates bij hen daar wel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
als ik mijn iphone 5 wil verbinden met mijn thuis netwerk lukt het niet? courske iPhone algemeen 5 30-11-12 12:36
ios 5 niet op mijn foon!! niets lukt! hermanosss iPhone algemeen 22 16-10-11 14:51
Iphone Tethering Installeren lukt niet JHommes iPhone algemeen 2 30-05-10 00:43
Navigon: Ik wil geen geluid uit mijn tomtomcarkit met navigon, maar lukt niet... pballeur iPhone Navigatie 1 20-11-09 11:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.