//

iPhone 5 stemvervorming

iPhone 5 stemvervorming discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had sinds de release in België meteen de iPhone 5. Na een paar dagen merkte ik dat ik bij het bellen diegene die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-13, 21:29
bk1986 bk1986 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 21
Standaard iPhone 5 stemvervorming

Hallo,
Ik had sinds de release in België meteen de iPhone 5. Na een paar dagen merkte ik dat ik bij het bellen diegene die me belde echt heel onduidelijk hoorde. Echt heel vervormd bijna net een robotstem. Soms viel het geluid bij momenten helemaal weg. Sommige keren had ik er totaal geen last van. Ondertussen is de iPhone opgestuurd geweest volledig gereset terug gekregen en hij deed het dus nog steeds. Meteen opnieuw ingeleverd en heb ik een nieuwe iPhone gekregen en deze heeft dat probleem gelukkig niet meer. Nu wou ik toch graag weten als er soms nog mensen hier op het forum dit probleem hebben gehad of misschien nog steeds hebben ?

Greets
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-03-13, 11:21
Nilin Nilin is offline
• iOS 6.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 1
Standaard

Ja ik heb dit ook. Heb sinds 2 dagen een iPhone 5 en bij de helft van mijn telefoongesprekken komt het voor dat de stem ongeveer 5 tot 10 seconden vervormd is, en zoals je zegt een beetje op een robotstem lijkt. Ik ga morgen langs Hi om te vragen of dit aan de verbinding ligt of aan mijn iPhone.
  #3  
Oud 06-03-13, 18:05
bk1986 bk1986 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nilin Bekijk bericht
Ja ik heb dit ook. Heb sinds 2 dagen een iPhone 5 en bij de helft van mijn telefoongesprekken komt het voor dat de stem ongeveer 5 tot 10 seconden vervormd is, en zoals je zegt een beetje op een robotstem lijkt. Ik ga morgen langs Hi om te vragen of dit aan de verbinding ligt of aan mijn iPhone.
Ja ik had ook nog een vriend die het voor had en die heeft ook een andere iPhone gekregen. Er heeft me toen ook eens een verkoper gezegd vanwaar ik de iPhone gekocht had. Tot de iphone dit zou doen als hij tussen Edge en 3G zit te pendelen zeg maar. Maarja ik zou als ik jou was er zeker mee terug gaan iPhone kost geld genoeg en dan moet alles ook perfect werken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:45.