//

Iphone 4s vast in recovery en wordt niet herkend door Pc

Iphone 4s vast in recovery en wordt niet herkend door Pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Paniek, Vandaag wilde ik mijn Iphone 4s updaten en heb dit via de telefoon en WIFI uit te voeren. Wat er mis gegaan is weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-03-13, 17:26
mauricenl's schermafbeelding
mauricenl mauricenl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Ruinen
Berichten: 21
Standaard Iphone 4s vast in recovery en wordt niet herkend door Pc

Paniek,
Vandaag wilde ik mijn Iphone 4s updaten en heb dit via de telefoon en Wi-Fi uit te voeren. Wat er mis gegaan is weet ik niet, maar de Iphone staat in recovery mode.

Nu zou dat geen probleem zijn, wanneer deze wel gezien wordt door een computer. En jullie begrijpen het, de Iphone wordt niet gezien door Win Xp; er gebeurd wel wat op een Win 7 Pc, maar dat wordt 'het device' niet herkend. Dit rerwijl Itunes geinstalleerd is en wanneer ik mijn Ipad aansluit deze wel herkend wordt.

Ook de Iphone in DFU mode gekregen, maar wordt nog steeds niet gezien door Itunes.

Vette paniek hier, hebben jullie een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-03-13, 18:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mauricenl Bekijk bericht
Vandaag wilde ik mijn Iphone 4s updaten en heb dit via de telefoon en Wi-Fi uit te voeren. Wat er mis gegaan is weet ik niet, maar de Iphone staat in recovery mode.
En dat kan dus niet een, iPhone met jailbreak over Wi-Fi (OTA) updaten. Dat is er misgegaan. Dit "probleem" is al een paar keer voorbijgekomen de laatste dagen. Misschien even de zoekfunctie gebruiken?
  #3  
Oud 02-03-13, 20:05
mauricenl's schermafbeelding
mauricenl mauricenl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Ruinen
Berichten: 21
Standaard

Uiteraard ben ik eerst gaan zoeken, maar kan geen topic vinden die een oplissing geeft voor het probleem dat mijn 4S én niet herkend wordt door de computers én in recovery-mode staat. Als ik verder zoek op de nieuw geleerde term OTA ook niet.

Nu ben ik een man en per definitie slecht kan zoeken maar heb jij een topic gezien die mijn problematiek oplost? Graag een linkje.....

Thanks
  #4  
Oud 02-03-13, 21:22
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

heb je hem geupdate met een jailbreak OTA ??


Probeer eens een hard reset te doen en anders de iphone via DFU mode herstellen moet normaal wel lukken hoor
  #5  
Oud 02-03-13, 21:55
mauricenl's schermafbeelding
mauricenl mauricenl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Ruinen
Berichten: 21
Standaard

Klopt ik heb geupdate via Wi-Fi en dacht dat de jailbreak vanzelf overschreven zou worden.

Ook in DFU modus ziet zowel de WinXp en de Win7 de iphone niet. Heb Itunes al een aantal keer ge-deinstallerrd ook via Revo. Het gekke is dat de Win7 de Iphone wel ziet maar niet herkend en daardoor als 'unknown device' kwalificeert. Ook als ik handmatig het Apple besturingsprog selecteer.
  #6  
Oud 03-03-13, 13:33
mauricenl's schermafbeelding
mauricenl mauricenl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Ruinen
Berichten: 21
Standaard

Het zal wel een gevalletje, terug naar de winkel worden. Eens kijken wat dit geintje me gaat kosten. Zal wel weer flink tegenvallen, net een jaar oud geweest... :-(
Reageren

Labels
in recovery, iphone 4s, wordt niet gezien



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone wordt niet herkend door pc Platypus iPhone algemeen 9 02-02-13 18:23
iphone wordt niet herkend door windows huubke iPhone algemeen 13 03-04-11 10:29
iPhone 4 wordt niet herkend door Windows7 dfenzz iPhone algemeen 0 26-08-10 08:29
iPhone vast in Recovery Mode en niet herkend door PC, iTunes en iBrickr JKamermans iTunes 4 27-09-09 14:09
Mac OS X: iphone wordt niet herkend door itunes cmvangestel iTunes 1 14-02-08 10:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.