//

IOS 6 updaten lukt niet ivm netwerkinstellingen!

IOS 6 updaten lukt niet ivm netwerkinstellingen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn iphone 4 updaten van versie 4.3.5 naar ios6 daar ik steeds vaker de melding krijgen dat mijn iphone dadelijk minder goed zal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-03-13, 12:01
sjeelke sjeelke is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Locatie: venlo
Berichten: 2
Question IOS 6 updaten lukt niet ivm netwerkinstellingen!

Ik wil mijn iphone 4 updaten van versie 4.3.5 naar ios6 daar ik steeds vaker de melding krijgen dat mijn iphone dadelijk minder goed zal werken bij bpaalde apps. Maar ik heb bij mijn instellingen - algemeen - geen regel staan software lleen info - gebruik - netwerk - bluetooth en ga zo maar verder. Dus wilde ik het doen via laptop, itunes geopend, naar mijn iphone gegaan en daar staat wel updat ios6 is beschikbaar bijwerken. dan klik ik er op en dan krijg ik de volgende melding: er kan geen vebinding tot stand worden gebracht met de iphone software update server zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn en dat uw netwerkverbinding actief is nou het laatste heb ik gecheckt daar staat bij: uitstekende verbinding maar dat eerste zou ik nit weten wat ik moet checken / veranderen? kan iemand mij hiermee helpen? En waarom heb die regel "software"niet op de iphone? Alvast bdankt voor jullie hulp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-13, 12:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjeelke Bekijk bericht
En waarom heb die regel "software"niet op de iphone? Alvast bdankt voor jullie hulp
Omdat je iOS 4.3.5 gebruikt. Die functie is alleen aanwezig in iOS 5 en hoger.

Kijk na of het hosts bestand niet verknoeid is. Zet alle virusscanners, firewalls, defenders, enz... uit en probeer nog eens. Informatie over het nakijken en eventueel aanpassen van het hosts bestand kan je met de zoekfunctie vinden.
  #3  
Oud 03-03-13, 12:12
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Installeer de laatste update van itunes
Herstart je computer

De reden van de "software" regel op je iphone krijg/kreeg je pas vanaf ios5
Reageren

Labels
ios 6 updaten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
updaten naar ios 5 lukt niet. Jamalietjuh iPhone algemeen 2 03-08-12 14:12
iPhone 3G 8 gb updaten naar iOS 5 lukt niet eugje iPhone algemeen 2 13-03-12 14:40
help! Na update iOS 5.0 lukt updaten album art en info over liedjes niet! milouehp iPad algemeen 0 02-11-11 17:52
iPhone 3GS: Wel op niet updaten ivm unlock ? langedraal Unlock 3 18-05-11 13:32
Jailbreaken lukt niet ivm herstellen julian135 Archief 3 09-04-09 20:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:05.