//

iPhone 4s start niet meer op .....

iPhone 4s start niet meer op ..... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , Ik heb een iPhone 4s ios 6.0.1 jailbreaked . nu was ik deze middag wat aan het foefelen met vind mijn iphone , ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-03-13, 20:05
bns12510 bns12510 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard iPhone 4s start niet meer op .....

Hallo ,

Ik heb een iPhone 4s ios 6.0.1 jailbreaked . nu was ik deze middag wat aan het foefelen met vind mijn iphone , had geluid getest en vergrendel op afstand , nu was men iphone vergrendeld met de code die ik had ingegeven . ik heb deze dan terug ontgrendeld . En heeft men vriendin nog op men iphone op rekenmachine en facebook geweest . Daarna iphone in de zak gestopt en enkele uren later haal ik mijn iphone uit mijn zak en zie ik een apple logo dat continu blijft staan niks dat verandert en af en toe eens heropstart nu heb ik geprobeerd met itunes te herstellen . dit lukt niet ook in herstel modus gezet wat wel lukte maar itunes geeft een fout dat er een toegangscode opzit terwijl ik dit helemaal niet heb .

is er enige oplossing om mijn iphone terug aan de praat te krijgen ?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-13, 22:22
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Je kan het proberen op een andere computer (met originele Apple USB Kabel) en dan de iPhone in DFU modus?
  #3  
Oud 03-03-13, 22:24
bns12510 bns12510 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flashingst Bekijk bericht
Je kan het proberen op een andere computer (met originele Apple USB Kabel) en dan de iPhone in DFU modus?
hoi bedankt voor je reactie maar heb dit al geprobeerd op men vriendin haar laptop maar dit werkt ook niet . zal waarschijnlijk eentje voor de vuilbak worden zeker ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 maart 2013 om 22:06 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bns12510 Bekijk bericht
hoi bedankt voor je reactie maar heb dit al geprobeerd op men vriendin haar laptop maar dit werkt ook niet . zal waarschijnlijk eentje voor de vuilbak worden zeker ?
hey

heb het net nog eens geprobeerd met men broer zijn computer en tot nu toe neemt hij het herstelproces wel aan .
hopen dat het goed komt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 maart 2013 om 23:10 ----------

Bedankt voor je hulp mijn iphone is gemaakt joepie ^^
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 13:37
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet youssef10 iPhone algemeen 9 01-11-12 18:24
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 12:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.