//

iphone 3gs gekocht en problemen.

iphone 3gs gekocht en problemen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Gisteren heb ik via het net een iphone 3gs gekocht. Ik ben ven voledig leek ivm een i phone en dit is eigenlijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-03-13, 11:31
vince81 vince81 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 7
Standaard iphone 3gs gekocht en problemen.

Beste mensen,

Gisteren heb ik via het net een iphone 3gs gekocht.
Ik ben ven voledig leek ivm een i phone en dit is eigenlijk de eerste dat ik in mijn handen heb.
Even was ik blij tot ik mijn simkaart inbracht.
Ik zetten de iphone aan en moest het land en taal invullen. Ook vroeg hij naar de Wi-Fiverbinding en die vond hij op mijn thuismodem.
Na dit alles te hebben gedaan kwam ik op een aciveringsscherm uit dat even bleef laden. Ong drie minuten. Na die drie minuten geeft hij een melding:

uw iphone kan niet worden geactiveert worden omdat de activeringsserver tijdelijk niet beschikbaar is. sluit uw iphone aan op i tunes voor activering of probeert u het over enkele minuten nogmaals.

Ik heb hem dan aangesloten op itunes. daar zocht itunes even en dan kwam ik op de pagina van de telefoon. de balk was wit en kwam geen verdere info bij over mijn toestel.

Nu is mijn vraag wat moet ik doen om mijn toestel te activeren.
Ik zou via een gewone pre-paycard van base willen werken.

Mvg
Vince
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-03-13, 11:42
besiktas97 besiktas97 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 69
Standaard

Weet je zeker dat deze toestel ook simlock vrij is ?