//

Terugzetten recovery bestanden contacten

Terugzetten recovery bestanden contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week is mijn iphone gecrashed, waarschijnlijk door springboard (gister trouwens ook weer, jailbreak is inmiddels geupate). Het enige wat weg was zijn m'n contacten. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-03-13, 12:25
edwink85 edwink85 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 9
Standaard Terugzetten recovery bestanden contacten

Vorige week is mijn iphone gecrashed, waarschijnlijk door springboard (gister trouwens ook weer, jailbreak is inmiddels geupate).

Het enige wat weg was zijn m'n contacten.

Mijn laatste back-up dateerd van 13 februari, sinds die tijd is er aan mijn contacten niks veranderd maar wel veel andere dingen in m'n telefoon.
Ik zou dus teveel kwijt raken als ik die back-up terug zet.
Nu heb ik Dr. Fone van Wondershare gedownload en mijn contacten uit die back-up kunnen krijgen. In *CSV, *HTML en *VCF

Weet iemand hoe ik die weer terug kan krijgen in mijn iPhone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-03-13, 12:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwink85 Bekijk bericht
Weet iemand hoe ik die weer terug kan krijgen in mijn iPhone?
VCF bestanden kan je op verschillende manieren importeren. Door die naar jezelf te mailen en dan te openen. Als je met Outlook op de een of andere manier synchroniseert kan je die VCF bestanden ook in Outlook importeren.

Succes gewenst
  #3  
Oud 06-03-13, 12:42
edwink85 edwink85 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 9
Standaard

dank voor de hulp

aangezien outlook geen ctrl+A accepteerd moeten dan maar de 495 contacten handmatig in outlook zetten, achja heb toch vakantie en dan is alles tenminste terug
  #4  
Oud 06-03-13, 12:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwink85 Bekijk bericht
aangezien outlook geen ctrl+A accepteerd moeten dan maar de 495 contacten handmatig in outlook zetten, achja heb toch vakantie en dan is alles tenminste terug
Er zijn programma's die al die afzonderlijke vCards in één vCard bestand zetten om te importeren, tenminste voor de Mac. Of zoiets voor Windows bestaat weet ik niet, misschien even Goegelen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten terugzetten nebilem iPhone algemeen 5 27-10-10 12:16
Contacten & Kalender terugzetten remystorm iPhone algemeen 0 27-08-10 00:04
iPhone: bestanden terugzetten (winscp/Cyberduck) gon1234abcd Jailbreak 0 03-08-10 01:48
contacten backupen in 1.1.4 en terugzetten in 2.0.2 Meyotch Archief 7 29-08-08 17:28
Contacten terugzetten 1.1.4 Roccog60 Unlock [archief] 2 17-03-08 20:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:17.