iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4 kopen met abbonoment alleen internet? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/136374-iphone-4-kopen-abbonoment-alleen-internet.html)

Raton 06-03-13 18:58

Iphone 4 kopen met abbonoment alleen internet?
 
Hallo,

Ik wil graag een iPhone 4 aanschaffen met een internet abonnement, maar ik kan geen abonnement vinden met alleen internet.
Ook weet ik niet of ik de 4 of de 4s koop. Mij is sowieso niet helemaal duidelijk wat het verschil is en als een van de 2 voordeliger is maakt het mij ook niet echt uit.

Ik wil dus een iphone 4 met een internet abonnement. 500 of 750 MB. Ligt er aan welk abonnement het voordeligst is.
Ik wil dus ook geen belminuten of sms'jes. Alleen internet!
Ik kan zo'n abonnement niet vinden, is er op 'dit moment' welk zoiets te verkrijgen?

(Ik weet dat hier al een topic van is, maar dit is eentje uit 2011. Ik neem aan dat dit nu anders is)

Alvast bedankt,

Raton.

Guest-20180925190238 06-03-13 19:02

Er zijn toch voldoende Internet abonnementen en/of prepaid voor de iPad. Die zijn er in alle kleuren en smaken en die kan je ook in een iPhone 4/4S gebruiken.

Raton 06-03-13 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 883689)
Er zijn toch voldoende Internet abonnementen en/of prepaid voor de iPad. Die zijn er in alle kleuren en smaken en die kan je ook in een iPhone 4/4S gebruiken.

Ik kan op de site van vodafone en t-mobile niets vinden van een internet abonnement. Alleen abonnementen met internet en bellenminuten/sms'jes.

iSpy 06-03-13 19:06

Je hebt blijkbaar niet goed genoeg gezoekt. Ga eens bijvoorbeeld naar Telfort. Klik op sim only. Klik dan op stel zelf samen. Dan kan je bij belminuten en sms 0 aanklikken en internet hoeveel mb je wilt.

Link (als hij werkt): Telfort - Voordeel op mobiele telefoons, sim only en prepaid - Home

Raton 06-03-13 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iSpy (Bericht 883693)
Je hebt blijkbaar niet goed genoeg gezoekt. Ga eens bijvoorbeeld naar Telfort. Klik op sim only. Klik dan op stel zelf samen. Dan kan je bij belminuten en sms 0 aanklikken en internet hoeveel mb je wilt.

Link (als hij werkt): Telfort - Voordeel op mobiele telefoons, sim only en prepaid - Home

Sorry, ik ben vergeten te melden dat ik dus het toestel inbegrepen wil hebben, dus niet zelf kopen. ook graag een 16 GB.

Guest-20180925190238 06-03-13 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raton (Bericht 883691)
Ik kan op de site van vodafone en t-mobile niets vinden van een internet abonnement.

Ik wel:

T-Mobile.nl: Internet op je iPad

Raton 06-03-13 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 883695)

Hier is anders geen toestel te vinden...

Guest-20180925190238 06-03-13 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raton (Bericht 883696)
Hier is anders geen toestel te vinden...

Je hebt eerst om 19:09 geschreven dat er ook nog een toestel moet bij zijn. Toen had ik mijn bericht al geplaatst.

Succes verder :)

Gilles111 07-03-13 00:59

Als je alleen een data-abonnement wil, waarom dan geen iPad (mini) nemen? Beetje jammer om voor alleen internet een iPhone te nemen.

Volgens mij kun je een puur en alleen data-simkaart (zoals in een iPad) gaat niet in een iPhone gebruiken. Heb het wel eens geprobeerd maar die wilde niet, iPhone bleef aangeven dat er geen goede simkaart aanwezig was.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:43.