iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Waarom zie ik de dingen die mijn zoon op facebook zet niet op mijn iphone facebook? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/136505-waarom-zie-de-dingen-mijn-zoon-op-facebook-zet-niet-op-mijn-iphone-facebook.html)

pantahduc 09-03-13 15:38

Waarom zie ik de dingen die mijn zoon op facebook zet niet op mijn iphone facebook?
 
Ik heb facebook op mijn Iphone 4s staan. Als mijn zoon iets op zijn facebook zet zie ik daar heel vaak niets van. Staat er dan ergens een instelling verkeerd? Ook als ik bijwerkt zie ik niet alles.

ballegooier 09-03-13 16:17

Nee, dat is Facebook - eigen, dat je er vaak niks aan hebt wat anderen posten.

(p.s. mijn status updates daarentegen zijn super de moeite waard) :D :D

Ik begrijp je probleem niet helemaal. Is het nou wel of niet de bedoeling dat je de updates van je zoon ziet?

antoon100 09-03-13 16:26

Degene die het bericht stuurt op facebook kan ook instellen wie het bericht wel/of niet mag zien.

Mischien dat hij telkens instelt dat jij zijn berichten niet kan zien....

Dat is perfect mogelijk.

pantahduc 09-03-13 16:38

Het is gelukt. Ik schijn iets van Favorieten te hebben, daar heb ik nu mijn zoon ingezet en nu krijg ik wel al zijn updates. Pfff, waarom altijd zo moeilijk:-)).
Bedankt voor het meedenken.

Bubbly 09-03-13 18:35

Stel je nieuwsfeed in op meest recente i.p.v. top posts :)

Close friends (favoriet bestaat niet meer in de app?) is een aparte lijst overigens.

pantahduc 09-03-13 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 884387)
Stel je nieuwsfeed in op meest recente i.p.v. top posts :)

Close friends (favoriet bestaat niet meer in de app?) is een aparte lijst overigens.

Er staat bij mij echt Favorieten hoor:-). Maar het werkt, en daar ging het om.:d

Bubbly 09-03-13 19:57

Ik doelde meer op het toevoegen daaraan. Hoe heb jij je zoon aan de lijst toegevoed als ik vragen mag?

pantahduc 09-03-13 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 884412)
Ik doelde meer op het toevoegen daaraan. Hoe heb jij je zoon aan de lijst toegevoed als ik vragen mag?

Ok, komt ie:
op de startpagina van facebook staat rechtsbovenin een icoontje van een half poppetje met 3 streepjes, daarop klikken. dan kom je in de favorietenlijst. om iemand toe te voegen klik je op bewerken, dan in de zoekbalk bovenin diegene zijn naam typen en zoeken en dan op klaar drukken. Succes.

Bubbly 09-03-13 20:41

Bedankt :)

Maar dat is de chat-functie en heeft naar mijn weten 0,0 effect op je nieuwsfeed. Dat je nu enkele van zijn posts ziet is toeval :)

pantahduc 10-03-13 02:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 884423)
Bedankt :)

Maar dat is de chat-functie en heeft naar mijn weten 0,0 effect op je nieuwsfeed. Dat je nu enkele van zijn posts ziet is toeval :)

Je hebt gelijk, dat is de chatfunctie. Maar nu kan ik wel alles van hem zien. Dus misschien heeft dat toch geholpen dat ik hem toegevoegd heb.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:59.