iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone Resetten lukt niet help! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/136677-iphone-resetten-lukt-niet-help.html)

Sfmplayer 13-03-13 12:34

Iphone Resetten lukt niet help!
 
Ik probeer nu al een paar dagen lang mijn iphone te resetten, maar het lukt mij gewoon niet.

Het gaat om de Iphone 4S IOS: 5.0.1 (9A405)

Ik wil niet updaten naar de nieuwste versie van ios omdat deze versie mij prima bevalt.

Ik heb nu voor de iphone 4s ipsw 5.0.1 (9A405) gedownload en probeer via itunes de iphone te herstellen door op shift te drukken. en deze ipsw te laden.

Nu heb ik al een lijst aan errors gekregen en dit is best frustrerend:


Error 3194,
Gebeurt op het moment dat het ''Herstel bij Apple gecontroleerd wordt''
Om deze error te voorkomen gebruik in tiny umbrella en dit hielp.

Vervolgens krijg ik:

Error 11 of 22
Error 3194 is dus nu al verholpen
Gebeurt op het moment dat herstel net begint met laden, Op dit moment valt de iphone uit en krijgt die iphone z'n ringentje in het midden van het beeld dat ronddraait valt uit, start opnieuw op en er staat in het scherm connect with itunes ofzo dat icon van de usb kabel staat er

Om dit probleem te verkomen zit ik de iphone in DFU mode, hierdoor krijg ik de error niet.

Vervolgens krijg ik:

Error 1600
Error 11 is dus nu al verholpen, De iphone is het herstel aan het voorbereiden op dit moment zie je het balkje dat aangeeft op hoever het voorbereiden is 2x helemaal vol laden.
Op internet stond dat het kon liggen aan anti virus programma's, Ik heb dus al mijn processen uitgezet ( start > msconfig) behalve die van apple en itunes, Nu probeerde ik ook te herstellen maar ik kreeg de zelfde error
ook heb ik een nieuwe *** kabel aangeschaft maar dit verhielp de error ook niet (Hoppa 20euro uitgegeven)

Ik heb in de host file niets van apple staan ik heb deze links verwijderd.


Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om te kunnen herstellen -.-

Met vriendelijke groeten
Stef

Guest-20180925190238 13-03-13 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sfmplayer (Bericht 885156)
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om te kunnen herstellen -.-

Misschien beginnen bij het begin :-) Heb je de SHSH hashes opgeslagen voor de firmware die je wil restoren?

Al het overige vindt je in de blog van het iPhone Dev Team:
Dev-Team Blog

Sfmplayer 13-03-13 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 885158)
Misschien beginnen bij het begin :-) Heb je de SHSH hashes opgeslagen voor de firmware die je wil restoren?

Al het overige vindt je in de blog van het iPhone Dev Team:
Dev-Team Blog

Ik heb ze opgeslagen terwijl die gejailbreaked is, dus ik weet niet of ze nu nog werken ? Tiny umrbella heeft ze allemaal automatisch opgeslagen

Guest-20180925190238 13-03-13 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sfmplayer (Bericht 885161)
Tiny umrbella heeft ze allemaal automatisch opgeslagen

Dan moet het ook lukken met TinyUmbrella als in het hosts bestand de omleiding naar Cydia actief is. Als die niet actief is gaat iTunes bij Apple kijken en dan gaat het niet lukken.

Succes gewenst :-)

Sfmplayer 13-03-13 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 885162)
Dan moet het ook lukken met TinyUmbrella als in het hosts bestand de omleiding naar Cydia actief is. Als die niet actief is gaat iTunes bij Apple kijken en dan gaat het niet lukken.

Succes gewenst :-)

Ik kan tiny umbrella het vinkje '' Set Host to Cydia on Exit '' Niet aanvinke
Ook kan ik ''Overwrite existingf SHSH Files on Save SHSH '' niet aanvinkken

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 maart 2013 om 13:21 ----------

Iemand nog ideeën ?

antoon100 13-03-13 19:37

Waarom had je ze niet lokaal opgeslagen op je pc?

Sfmplayer 14-03-13 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door antoon100 (Bericht 885234)
Waarom had je ze niet lokaal opgeslagen op je pc?

Geen idee!

Sfmplayer 14-03-13 11:48

Iemand nog ideeën ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 maart 2013 om 13:13 ----------

Het probleem is opgelost,


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:14.