//

iPhone Wi-Fi is wel ingesteld maar werkt niet

iPhone Wi-Fi is wel ingesteld maar werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sindskort heb ik Wi-Fi ingesteld op mn iPhone 4s, maar als ik thuis ben, springt ie niet automatisch over naar Wi-Fi. Als ik dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-13, 13:48
eccvt89 eccvt89 is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Standaard iPhone Wi-Fi is wel ingesteld maar werkt niet

Hallo,

Sindskort heb ik Wi-Fi ingesteld op mn iPhone 4s, maar als ik thuis ben, springt ie niet automatisch over naar Wi-Fi. Als ik dan bij Wi-Fi-instellingen kijk, zie ik dat het ronde icoontje aan het laden is en geen verbinding kan maken.
Op mn school werkt de Wi-Fi wel gelijk.

Weet iemand misschien hoe dat komt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-13, 14:44
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Het kan zijn dat de lease van je Wi-Fi is verlopen, als je op de blauwe > van de verbinding drukt kom je in het scherm met de instellingen van de Wi-Fi verbinding. Klik daar eens op "vernieuw lease". Eventueel op "vergeet deze verbinding" en meldt je daarna opnieuw aan. Overigens wil het resetten van je Wi-Fi router thuis ook nog wel eens helpen.

Als dat allemaal niet werkt zou het eventueel ook kunnen dat je te ver van de Wi-Fi zender bent om goede ontvangst te krijgen (bv omdat de router in de woonkamer staat en jij boven bent). Dan zou je kunnen overwegen om een versterker of repeater te plaatsen zodat je boven wel een goede ontvangst hebt.
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beltoon ingesteld maar wordt niet gebruikt MiDe74 iPhone algemeen 1 12-10-12 00:44
Na update 6.0 werkt iphone niet meer met eigen Wi-Fi, maar selecteert hem wel intered iPhone algemeen 4 24-09-12 16:36
Iphone werkt niet meer, maar synchronisatie doet het wel. Help? Lindajuschtel iPhone algemeen 2 23-08-10 11:01
Wi-Fi Thuis werkt niet op mijn Iphone maar wel op die van vriend deaapdaar Wi-Fi 0 20-05-09 19:06
iPhone 4GB (US) Mail.app werkt wel maar verbindt niet Saik0 iPhone Apps 2 22-09-08 16:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.