Retrocases.nl, tevreden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik zou graag een mooie case voor mijn iphone 5 bestellen, maar ik weet niet zeker of deze site betrouwbaar is... het gaat om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Retrocases.nl, tevreden?
Hallo, ik zou graag een mooie case voor mijn iphone 5 bestellen, maar ik weet niet zeker of deze site betrouwbaar is... het gaat om Retrocases.nl | de mooiste Retro Hoesjes voor de iPhone
iemand die er al iets van besteld heeft en tevreden is? laat het me weten, het gaat om het Vans Hoesje voor de iphone 5 dus misschien als iemand nog een andere site weet waar je hem tegen deze prijs kunt bestellen laat het me dan maar weten alvast bedankt mvg. TVD |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet juist welke je wilt maar op
Buy Cool iPhone 5/ 4S Cases, Cheap iPad Covers & iPod cases from Dealextreme - DX ga je zeker je smaak vinden en de laagste prijs Geen dank |
|
|||
|
|||
Daar heb ik al hoesjes op besteld en zeer tevreden over dealExtreme... maar ze hebben niet het "Vans" hoesje dat ik wil, maar toch bedankt voor de moeite (:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een nintendo hoesje van Retrocases.nl | de mooiste Retro Hoesjes voor de iPhone voor de iPhone 5 en ben er heel tevreden mee!
Ook met mijn vragen antwoordde ze heel snel op hun facebookpagina dus zeker bestellen Voor als je gaat bestellen is hier een code voor korting van 1euro (geldig tot 5april): PASEN2013 |
|
||||
|
||||
Ik heb een retro casette
Als ik mn omdraai zie je bijna geen verschil met een echte casette en dat voor 2$ om dx.com |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 6.1.2 tevreden? | antoon100 | iPhone algemeen | 26 | 04-03-13 18:37 |
iPhone 4 tevreden-poll | mike77 | iPhone algemeen | 90 | 04-09-10 12:11 |
|
|