iPhone 5 reparatie; even een vraagje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb even een vraagje. Heb zelf nooit problemen gehad met Apple producten, maar sinds ik een iPhone 5 heb, heb ik zoals ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 reparatie; even een vraagje
Beste forumleden,
Ik heb even een vraagje. Heb zelf nooit problemen gehad met Apple producten, maar sinds ik een iPhone 5 heb, heb ik zoals zoveel mensen problemen met de Wi-Fi ontvangst en downloadsnelheden. Ik ga over een week naar Amsterdam, maar wat kan ik verwachten? Krijg ik een vervangtoestel mee? Hoe lang duurt (gemiddeld genomen) zo'n reparatie? Is het een probleem als het toestel in Amerika is gekocht? Zijn er nog meer dingen die ik moet weten? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wie niet waagt, die niet wint. Dus gewoon gaan. Naar mijn weten heb je sowieso 1 jaar fabrieksgarantie, en dat internationaal. Maar goed.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reacties! Weet iemand toevallig wat over de reparatietijd en of je een vervangtoestel meekrijgt?
|
|
|||
|
|||
Als je voldoet aan de garantievoorwaarden wordt het toestel omgeruild.
|
|
|||
|
|||
Dus ik begrijp dat je gelijk een tijdelijk toestel (of gelijk een nieuw toestel) kunt krijgen in de Apple Store in Amsterdam? Of bedoel je dat deze eerst ter reparatie opgestuurd moet worden? Alvast bedankt.
|
|
|||
|
|||
Als je voldoet aan de garantievoorwaarden krijg je hoogstwaarschijnlijk een nieuw (of remanufactured) toestel.
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt voor de snelle reactie!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heb nu 2 dagen een iPhone, vraagje over de update | Tyrasibion | iPhone algemeen | 2 | 08-03-12 14:43 |
wat is de reparatie tijd voor een iphone 4? | sanrox | Koopinformatie Nederland | 7 | 04-07-11 16:10 |
een vraagje | markow | Jailbreak | 3 | 02-08-10 23:02 |
een vraagje | tom91 | Archief | 2 | 20-09-08 01:57 |
|
|