//

Meerdere items uit agenda verwijderen?

Meerdere items uit agenda verwijderen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb het rooster van mijn opleiding gesynchroniseerd met mijn agenda, maar heb per ongeluk het hele rooster in mijn agenda gesynchroniseerd in plaats ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-03-13, 22:15
Booklover Booklover is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 3
Standaard Meerdere items uit agenda verwijderen?

Hoi

Ik heb het rooster van mijn opleiding gesynchroniseerd met mijn agenda, maar heb per ongeluk het hele rooster in mijn agenda gesynchroniseerd in plaats van alleen mijn groepsnummer.
Nu is het nogal veel werk om een voor een alle items te verwijderen.

Iemand een idee, hoe je meerdere items in een keer, of het hele rooster in zijn geheel kan verwijderen?

alvast bedankt
Groetjes!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-13, 22:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Booklover Bekijk bericht
Iemand een idee, hoe je meerdere items in een keer, of het hele rooster in zijn geheel kan verwijderen?
Als je synct met iCloud kan je dat toch heel simpel op de Mac doen
  #3  
Oud 18-03-13, 23:21
Booklover Booklover is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 3
Standaard

Thanks, het probleem is alleen dat ik mijn icloud niet gesynchroniseerd krijg met mijn agenda. Terwijl alles wel geselecteerd staat bij mijn instellingen.
  #4  
Oud 18-03-13, 23:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat bedoel je met "mijn iCloud"?
  #5  
Oud 19-03-13, 10:33
Booklover Booklover is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 3
Standaard

Mijn agenda die ik heb gedownload van mijn opleiding heeft hem in de agenda gezet van mijn hotmail. Terwijl icloud alleen de agenda weergeeft die er in is gezet met de markering dat het naar icloud moet.
Dus de vraag is, hoe krijg ik de agenda van mijn hotmail over gezet naar de agenda van icloud, zodat ik vervolgens in icloud die agenda kan verwijderen.

(in kleur: agenda van opleiding is nu in het oranje (hotmail), terwijl alle agenda punten van icloud in het blauw zijn. Hoe krijg ik agenda-oranje in agenda-blauw)
  #6  
Oud 19-03-13, 10:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Booklover Bekijk bericht
Dus de vraag is, hoe krijg ik de agenda van mijn hotmail over gezet naar de agenda van icloud, zodat ik vervolgens in icloud die agenda kan verwijderen.
Ook dat doe je beter op de Mac. Verplaats alle Hotmail agenda items naar de iCloud agenda in OS X Calendar. Kleurtjes kan je kiezen in de OS X Calendar (get info).
Reageren

Labels
agenda, items, verwijderen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
items uit mijn agenda verwijderen Jackspel iPhone algemeen 2 26-10-12 12:07
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone bassment iPhone algemeen 5 23-05-12 15:22
Dubbele agenda, contacten, items verwijderen maar hoe?? vangorkum iPhone Apps 0 19-06-11 15:52
Agenda items na 1,5 maand veerdwenen uit 3gs joukekruijer iPhone algemeen 1 21-11-10 16:32
Items verwijderen uit To Do Captain Krimson iPhone Apps 2 14-08-08 10:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:08.