//

Durf jij zonder hoesje?

Durf jij zonder hoesje? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone liefhebbers Toen ik enkele weken geleden mijn iphone 4 verkocht - omwille van de aanschaf van mijn iphone 5 - stelde ik vast ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-03-13, 16:08
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard Durf jij zonder hoesje?

Beste iPhone liefhebbers

Toen ik enkele weken geleden mijn iphone 4 verkocht - omwille van de aanschaf van mijn iphone 5 - stelde ik vast dat ik op 2,5 jaar tijd 4 hoesjes en 4 bumpers voor mijn iphone 4 verzameld (gekocht) had. Als ik de kost van die 8 hoesjes/bumpers optel, zit ik gemakkelijk aan € 80.

Nu, het laatste jaar van mijn iphone 4 durfde ik vaker en vaker de iphone 4 te gebruiken zonder hoesje/bumper. Er zat wel een (screen)protector op, zowel vooraan als achteraan + aan de zijkanten, wat het risico op krassen al elimineerde/verminderde. Maar zo een protector zal bij het vallen van de iphone natuurlijk niet helpen tegen barsten.

Nu zit ik dus intussen met de iphone 5. Ik heb er nu (al) een hoesje en een bumper bij en er zit een (screen)protector op de voorkant en de achterkant.
Maar ik ben die hoesjes eigenlijk beu en ik wil kunnen genieten van de looks van mijn iphone 5. Dus gebruik ik hem soms zonder hoesje/bumper. Maar na 1 of 2 dagen heb ik dan weer schrik dat hij zou vallen, en gooi ik het hoesje er weer om heen.

Herkent iemand dit gevoel? En hoe kan ik van de iphone-niet-gebruiken-zonder-hoesje-fobie afgeraken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-03-13, 16:52
Devisu073 Devisu073 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard

Dit herken ik zeker, heb het zelf ook.
Hij was nog nooit gevallen met de bumper erom heen, heb hem er dus ook afgehaald om van de looks te kunnen genieten, en juist op dat moment is hij gevallen.
Resultaat: wat deukjes en beschadigingen op de zijkant(niet schrikbarend of erg ofzo, maar toch zonde)
  #3  
Oud 19-03-13, 17:25
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ach zo, jij geeft mij dus geen moed om zonder hoesje/bumper door te gaan
  #4  
Oud 19-03-13, 17:28
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Nooit geen hoesjes gebruikt.
Wel een tasje. Maar daar gaat hij dus uit als ik hem gebruik.
Als je een iPhone in je hand hebt, hoort een iPhone een iPhone te zijn, en geen ding omgeven door allerlei lapmiddelen om krassen, vallen en stoten tegen te gaan.

Overigens liet ik hem vorige week nog uit de armband donderen, die ik tijdens het hardlopen ondersteboven op mijn arm had zitten (handig ja).
  #5  
Oud 19-03-13, 18:33
paul68 paul68 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Limburg
Berichten: 72
Standaard

Ik gebruik bumpercase alleen op mijn werk , ik werk in de bouw , beetje bescherming kan nooit kwaad , thuis gebruik ik geen case
  #6  
Oud 19-03-13, 18:44
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Ik gebruik altijd een case en screenprotector. Ik heb nu zelfs een dubbele hoesje van Case-Mate. De iPhone zo goed als nieuw houden en beschermen is voor mij belangrijker dan genieten van de looks. Daar raak je ook wel op uitgekeken. Sterker nog, als ik kon, zou ik een kwalitatief goed hoesje willen waardoor men niet kan zien dat het een iPhone 5 is. Dit om "bepaalde risico's" in te perken.
  #7  
Oud 19-03-13, 19:19
Dutchy123 Dutchy123 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 44
Standaard

Erg herkenbaar

Op mijn 4 zat voor en achter een screenprotector
Ondanks dat ik er best wel zuinig mee om ga,zat vooral de achterste protector vol met krassen
Sinds 3 dagen heb ik een nieuwe 4s,en deze meteen van een screenprotector voorzien
Verder zal hij alleen zijn flipcase verlaten als er schoongemaakt wordt
  #8  
Oud 19-03-13, 19:41
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Heb iPhone 3g, 3Gs, 4 & 4s gehad.
Nog nooit een hoesje gehad, zelf geen screen protectors.
Zit gewoon in mijn zakken, bij de autosleutels.

Mijn huidige 4s ziet er nog altijd stralend uit
  #9  
Oud 19-03-13, 19:46
Dutchy123 Dutchy123 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
Heb iPhone 3g, 3Gs, 4 & 4s gehad.
Nog nooit een hoesje gehad, zelf geen screen protectors.
Zit gewoon in mijn zakken, bij de autosleutels.

Mijn huidige 4s ziet er nog altijd stralend uit
Dat zijn zeker dropsleutels
  #10  
Oud 19-03-13, 20:24
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

De bumper zit er bij mij alweer op. En ik moet zeggen: ik voel me een stuk veiliger

Wie-o-wie kan mij overtuigen om toch zonder case/bumper te lopen?
  #11  
Oud 19-03-13, 20:32
paul68 paul68 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Limburg
Berichten: 72
Standaard

Ik heb verzekering afgesloten voor iphone , als hij valt en kapot is dan kan ik dit bij verzekering claimen en zou ik nieuwe krijgen , mischien een id om ook te doen , dan hoef je minder bang te zijn dat er iets gebeurd met iphone .
  #12  
Oud 19-03-13, 20:36
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

Ik gebruik voor mijn 3gs (werk) een sleeve waar ik hem na gebruik gewoon inschuif terug en zo nog als nieuw is na 3 en half jaar... Mijn iphone4 en iphone5 gebruik ik beiden met een bumper + screenprotector aan voor en achterzijde..passen nog in mijn docks en het design gaat minder verloren + beschermt tegen krassen etc..
  #13  
Oud 19-03-13, 20:41
Roy78 Roy78 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik heb bij mijn iphone 4 wel een hoesje gebruikt. Nu bij m'n iphone 5 heb ik alleen een screenprotector. Heb er wel een backcover op gehad, maar weer snel eraf gehaald. Wil toch wel beetje kunnen genieten van het mooie design.
  #14  
Oud 19-03-13, 20:47
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Bedankt voor de tip, maar mijn iPhone verzekeren doe ik niet. Ik betaal al genoeg aan andere verzekeringen
  #15  
Oud 19-03-13, 21:47
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

Idem hier maar ik kon het niet laten ze te laten verzekeren. ..2x6$ per maand
  #16  
Oud 19-03-13, 21:51
Rico40 Rico40 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 8
Standaard

Waar halen jullie voor de 5 een screencover voor de achterkant? En is dit makkelijk zelf te plakken?
  #17  
Oud 19-03-13, 22:09
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik koop die bij een lokale gsmboer in Gent. Zeer gemakkelijk aan te brengen (achterkant is vlak, net zoals de voorkant).
  #18  
Oud 20-03-13, 00:31
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Gebruik al 2½ jaar hetzelfde hoesje dus die €49,- heeft ie al wel terugbetaald Heb een flipcover omdat mijn iPhone altijd in mijn broekzak zit. In die zelfde broekzak zit ook mijn sleutelbos met daaraan een rijtuigsleutel (nodig voor mijn werk). Met zo'n ding in je zak wil je graag wat extra bescherming Overigens nooit een screenprotector gebruikt, geen krasjes te zien.


Rijtuigsleutel
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #19  
Oud 20-03-13, 09:24
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Ik heb nu ook een hoesje bang voor beschadigingen en soms haal ik hem eruit omdat het toestel zo mooi is
Echter moet ik wel concluderen dat ik het ook deed met mijn 3G die toch na 4 jaar dienst was afgeschreven. Dus ene kant wil je hem nieuw houden en ja heb ik ook zon fobie aan de andere kant na 4 jaar is het ding toch niks meer waard.
Gebruiksvoorwerp
  #20  
Oud 20-03-13, 10:04
Guest-20180129142242
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb 3 hoesjes die ik afwissel. Ik heb 1 plastic hardcover voor als ik naar school ga, ik heb een rubberen hoes voor als er kans is op schade. Deze hoes gebruik ik vooral als ik naar de scouting ga, die hardcover beschermd behalve tegen krassen namelijk helemaal nergens tegen.

Verder heb ik sinds kort ook nog een lifeproof case om ermee onderwater te kunnen filmen. Soms heb ik hem ook zonder hoesje, naar school kan dat best. Er zit wel een screenprotector op de voorkant.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote: Waar ga jij zonder reservering je iPhone 4 scoren? Klako93 Koopinformatie Nederland 39 28-07-10 13:07
Apps waar jij niet meer zonder kan? Soulplayer Jailbreak apps en thema's 2 13-05-08 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:58.