//

Earpods defect

Earpods defect discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, sinds kort geeft een oordopje van mijn apple earpods geen signaal meer. Ik heb de earpods ontvangen bij mijn iphone 5 die ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-03-13, 21:36
RobbieVer RobbieVer is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard Earpods defect

Hallo allemaal,

sinds kort geeft een oordopje van mijn apple earpods geen signaal meer. Ik heb de earpods ontvangen bij mijn iphone 5 die ik in december heb gekocht. Vandaag wou ik beroep doen op mijn garantie en ze ter reparatie aanbieden maar op de website van apple is er nergens een optie te vinden voor de earpods. Toen heb ik besloten om de klantenservice te bellen. Na twee keer rond de 25 minuten in de wachtrij te hebben gestaan, heb ik maar opgehangen (er werd mij overigens verteld dat ik binnen 2 minuten iemand aan de lijn zou krijgen). Mijn vraag is dus of iemand hier ervaring mee heeft en mij kan vertellen wat ik moet doen.

Met vriendelijke groet,

Rob
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-03-13, 21:37
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

die vallen niet onder de garantie geloof ik. p.s. je kan apple ook laten terugbellen.
  #3  
Oud 19-03-13, 21:42
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Accessoires zoals EarPods hebben 12 maanden garantie. Je kunt naar de Apple Store of naar een willekeurige APR zoals iCentre. Je ontvangt dan gauw nieuwe EarPods.

Telefoonproviders zoals T-Mobile kunnen beweren dat je 0 of 6 maanden garantie hebt of dat ze er niets mee kunnen. Kennis bezitten ze daar niet
  #4  
Oud 19-03-13, 21:45
RobbieVer RobbieVer is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard

Ik ben vandaag bij a-mac (een premium reseller in Eindhoven) geweest en zij zeiden dat ze me niet verder konden helpen.
  #5  
Oud 19-03-13, 21:46
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ga naar een iCentre
  #6  
Oud 20-03-13, 11:04
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Als je met AppleCare belt kunnen ze nieuwe opsturen. Daar is wel een creditcard voor nodig, omdat ze een borg stellen op de creditcard en de oude terugwillen. Ik had hetzelfde probleem en vond dat het goed verlopen is.
  #7  
Oud 20-03-13, 11:40
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Bij de iCentre heb je geen credit card nodig.
  #8  
Oud 20-03-13, 11:59
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

iCentre wilde mij niet helpen omdat ik de iPhone daar niet had gekocht.
  #9  
Oud 20-03-13, 12:01
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Dat probleem had ik niet bij de technische dienst, iCentre Amsterdam CS.

Ze ondersteunen wel alleen eigen iPhones, maar accessoires e.d. doen ze niet moeilijk over.
  #10  
Oud 25-05-13, 16:20
F1WilliamsJeff F1WilliamsJeff is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 22
Standaard

Mijn Earpods zijn nu ook stuk en T-Mobile wil ze niet omruilen terwijl ik toch recht heb op nieuwe omdat dit nog geen jaar geleden is dat ik mijn iPhone 5 heb aangeschaft.
Ik ben op zoek naar wat mijn rechten zijn maar ik kan niks vinden op de site van apple of hoe ik met ze in contact kom.

Op het T-Mobile forum staan ook meerdere verschillende berichten van mensen die wel nieuwe krijgen aangeboden en andere die na 6 maanden niks meer krijgen.
  #11  
Oud 26-05-13, 01:11
Patryk Patryk is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 62
Standaard

Je zou het beste bij Apple winkel zelf in amsterdam kunnen gaan, kennis van mij heeft een iPhone 4s en zijn normale dopjes die hij bij zijn iphone kreeg gingen stuk, hij kreeg gewoon de nieuwste earpods omdat de oude onder garantie vielen en omdat ze die oude niet meer hadden. Hij was binnen 15 minuten de winkel uit met nieuwe dopjes.
  #12  
Oud 26-05-13, 15:40
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

T-Mobile weet helemaal niets. Slecht ingelichte werknemers, zowel degenen die niets weten als de zogenaamde experts. De een zegt 0 maanden, de ander zegt 6 maanden. Het is gewoon 12 maanden, punt. Daarom dus: naar de Apple Store of een iCentre (er blijven weinig alternatieven over aangezien de concurrentie door Apple zorgt dat alle APR's een voor een fuseren).
  #13  
Oud 27-05-13, 15:26
Bastiaan Bastiaan is offline
• iOS 6.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 30
Standaard

Apple heeft een handige garantiepagina, waarop al je rechten als consument vermeld staan. Heb je de EarPods minder dan een jaar, dan kan ik je sowieso een bezoekje aan de Apple Store aanraden. Maar dan moet je wel in de buurt van Amsterdam wonen.

Edit: hier nog een garantiepagina specifiek voor accessoires.
  #14  
Oud 10-01-14, 13:14
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Vanmiddag mijn stukke EarPods om laten ruilen in het Hirschgebouw.
Ik had ze los gekocht in september 2012 bij Apple zelf (op het Leidseplein, zelfs) en er zat tot mijn verrassing 2 jaar garantie op. Dus kreeg gewoon gratis nieuwe mee.

Bij mijn in-ears was het probleem dat het rechter oortje het ineens niet meer deed. Ik blijf met die rottige snoertjes wel eens achter m'n fiets stuur haken, dat is misschien een keer fataal geworden (het defect trad echter ineens op, terwijl ik op de fiets muziek aan het luisteren was)

Nb het gaat hier dus om het nieuwe model EarPods, die met die gekke vorm van €29,90
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De nieuwe EarPods - ervaringen ballegooier iPhone accessoires en onderdelen 19 11-10-12 09:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:59.