iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ervaringen met batterijduur (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/137-ervaringen-batterijduur.html)

Yorick 20-09-07 19:16

Ervaringen met batterijduur
 
Kunnen de eigenaren van een iPhone aangeven hoelang de battery life ongeveer is?

Maurice 20-09-07 20:50

Zou ik ook wel willen weten :)

Freek 20-09-07 21:56

Heren, dat is natuurlijk afhankelijk van gebruik. Maar ook speelt mee of je bleutooth hebt aanstaan en of je ieder kwartier via GPRS je mail laat checken. Ik heb alles aanstaan en gebruik de iPhone VEEL. Na 24 uur geeft de batterij aan nog iets minder dan halfvol te zijn.. Bij mij gaat ie dan ook iedere avond op de lader.

Maurice 20-09-07 22:50

Okee, bij een beetje normaal gebruik gaat die dus 2 dagen mee ongeveer.

Yorick 21-09-07 10:26

Ok, duidelijk dat het gebruiks afhankelijk is.
Maar mag uit je antwoord aannemen dat het bij gemiddelt gebruik zo'n 2 à 3 dagen is.

Jurian 21-09-07 12:25

o dat is op zich wel redelijk netjes. kan ik wel mee leven. snoertje naast je bed. aansluiten op het infuus en de volgende de dag kan ie er weer fris en fruitig tegenaan. :p

bootster 22-09-07 14:07

maar het is tog slecht voor een accu, als je hem gaat opladen terwijl hij nog niet helemaal leeg is, of maakt dit niet meer zo veel uit.

Jurian 22-09-07 14:50

als je m de eerste keer helemaal oplaad maakt dat volgens mij niks uit. bij eerste keer opladen is onregelmatig opladen geen probleem.

leendertdecae 23-09-07 17:02

Ge moet voor de 1e keer 1 volledige laadcyclus gedaan hebben, dwz: eerst helemaal opladen, helemaal leeg laten, helemaal opladen en dan heb je een laadcyclus volledig gedaan. Daarna elk jaar herhalen en zo blijft de baterij in topvorm

rikkie123 23-09-07 22:29

volgens mij is dat toch helemaal nie meer nodig met de nieuwe accus?

Yorick 24-09-07 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikkie123 (Bericht 1564)
volgens mij is dat toch helemaal nie meer nodig met de nieuwe accus?

Hierover zijn de meningen nogal verdeelt.
Je kan het beste even op wikipedia kijken bij de verschillende batterij varianten, hierin staan de eigenschappen van ieder type accu.

iberno 03-10-07 17:00

ik heb de phone toen ik hem kreeg direct aan de pc gehad... hij was volgens mij redelijk vol.... anyway, omdat ik veel instaleerde enzo (en dit op 2 iphones moest doen) veel aan en af gehad... onze baterij is na 2 dagen echt wel leeg, geen intensief gebruik... vreemde is dat het icoontje laat zien dat hij half vol is, uur later is ie opeens out.... raar.... iemand idee of je de batterij kan restoren zoals bij laptop???

Michael 03-10-07 18:33

iberno heb je er openssh opstaan? Zo ja is het misschien handig om services.app via installer.app te downloaden zo kan je openssh uitzetten en gaat je batterij stukken minder snel leeg.

iberno 03-10-07 23:14

was openssh??? ik heb geen idee of dat open staat, dacht dat ik er verstand van had haha...

pontifex 05-10-07 02:14

Mijn accu laadt niet helemaal op (laatste 5% wil niet volraken). Ik dacht hier eerder iets over gelezen te hebben en dat apple dat met een update zou hebben opgelost. kennelijk niet. Ik heb 1.02. Meer mensen met hetzelfde?

Yorick 05-10-07 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pontifex (Bericht 4661)
Mijn accu laadt niet helemaal op (laatste 5% wil niet volraken). Ik dacht hier eerder iets over gelezen te hebben en dat apple dat met een update zou hebben opgelost. kennelijk niet. Ik heb 1.02. Meer mensen met hetzelfde?

Ik heb hetzelfde denk ik, dacht dat het te maken had met het aanzicht van het plaatje...

pontifex 06-10-07 01:15

Mijn batterij raakte uiteindelijk wel helemaal opgeladen na een paar keer opnieuw aansluiten, maar vond dit interessante artikel op macrumors:
MacRumors iPhone Blog: iPhone Battery Charge Issues

lijken meer mensen te zijn!

Peter 07-10-07 10:02

ik doe net geen of net wel 2 dagen met een volle batterij, hangt ervan af hoe vaak ik op internet zit/bel/de iPhone moet demonstreren :-P

Tinuss 12-11-07 22:51

weird , die van mij houd het geen 24 uur vol...
lijkt wel of die stroom vreeeet...

AllStar 12-11-07 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tinuss (Bericht 15052)
weird , die van mij houd het geen 24 uur vol...
lijkt wel of die stroom vreeeet...

SSH uitgeschakeld?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.