iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Contacten verdwenen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/137055-contacten-verdwenen.html)

Delvenaartje 21-03-13 13:28

Contacten verdwenen?
 
Hallo,

Gisterochtend pakte ik mijn telefoon en zag ineens dat al mijn contacten waren verdwenen, zowel uit mijn telefoon als uit mijn Whatsapp.
Ik heb vanalles geprobeerd, zowel de telefoon opnieuw opgestart, Restore via SB settings etc.

Mijn telefoon heb ik niet aan de pc gehangen.. wat te doen?!

colliehome 21-03-13 14:36

gebruik je iCloud voor je contacten?

Delvenaartje 21-03-13 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 886681)
gebruik je iCloud voor je contacten?

Nee, ben nog echt van de 'oude' stempel van voor iCloud..

Typische is dat als ik een Whatsappje binnenkrijg, ik in mijn push-bericht wel de naam van de desbetreffende persoon krijg te zien.. Dus de gegevens staan nog wel in mijn telefoon.
:confused:

Guest-20180925190238 21-03-13 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Delvenaartje (Bericht 886684)
Dus de gegevens staan nog wel in mijn telefoon.
:confused:

Dan kijk eens na welke tweak de contacten eventueel onzichtbaar heeft gemaakt.

K2P2 21-03-13 15:11

Kijk even bij je contacten. Klik linksboven op "groepen". Klik dan op "toon alle contacten"

Delvenaartje 21-03-13 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K2P2 (Bericht 886689)
Kijk even bij je contacten. Klik linksboven op "groepen". Klik dan op "toon alle contacten"

Als ik bij contacten kijk zie ik alleen maar: Alle contacten.
En deze lijst is leeg... :(

KvdS 21-03-13 16:09

Die lijst is ook leeg daar staan de groep vermeld. Als je geen groepen hebt aan gemaakt dan zie je ook maar alleen het woord "Alle contacten".
Maar vink "Alle contacten" nu eens aan en daarna op "Gereed", zie je dan nog geen contacten?

Delvenaartje 21-03-13 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KvdS (Bericht 886695)
Die lijst is ook leeg daar staan de groep vermeld. Als je geen groepen hebt aan gemaakt dan zie je ook maar alleen het woord "Alle contacten".
Maar vink "Alle contacten" nu eens aan en daarna op "Gereed", zie je dan nog geen contacten?

Ik had idd geen groepen.. dus kan alleen op het plusje 'toevoegen' drukken en verder niet?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 maart 2013 om 18:07 ----------

Als ik nou m'n telefoon update, zou er dan een kans inzitten dat ik alles terug krijg?

Gilles111 21-03-13 20:45

Als je een backup hebt van toen je nog al je contacten had zou je die kunnen terugplaatsen.

KvdS 21-03-13 21:06

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Delvenaartje (Bericht 886701)
Ik had idd geen groepen.. dus kan alleen op het plusje 'toevoegen' drukken en verder niet?


Maar heb je "Alle contacten" wel aangevinkt?

Delvenaartje 21-03-13 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KvdS (Bericht 886756)
Maar heb je "Alle contacten" wel aangevinkt?

Dat kon niet..

Ben nu aan het restoren, een oude opgeslagen restore van 2011!!!
Hopen dat ik iig m'n contacten terug heb.. de rest, ach, maken we later wel een restore van.... :rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.