//

Muziek start als streaming radio wegvalt.

Muziek start als streaming radio wegvalt. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een behoorlijk irritant probleem tijdens het luisteren naar streaming audio. Ik ben vaak onderweg in USA en Canada en luister dan regelmatig via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-03-13, 15:57
K2P2 K2P2 is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 29
Unhappy Muziek start als streaming radio wegvalt.

Ik heb een behoorlijk irritant probleem tijdens het luisteren naar streaming audio. Ik ben vaak onderweg in USA en Canada en luister dan regelmatig via apps naar Nederlandse radio. Dan heb ik mn iphone 4 via een usb kabel aangesloten op de stereo van mn truck.

Zo gauw het internet signaal even wegvalt, neemt meteen de ipod functie het over en begint muziek van mn iphone te spelen. Hij begint ook altijd met het zelfde nummer. Nl het nummer wat bovenaan staat in de alfabetische lijst van nummers. (songtitels, niet de uitvoerende)

Nu kan ik op mn stereo op pauze drukken, waardoor het stil blijft totdat het signaal van de streaming radio weer terug is. Maar dat lost het eigenlijke probleem niet op.

Wat nog veel erger is: Als iemand mij belt tijdens het luisteren naar streaming audio, doet de iphone het internet uit (zoals het hoort), waardoor de ipod ook gaat spelen. Dan heb ik dus muziek dwars door het telefoongesprek. Degene die mij belt hoort dit overigens niet, maar ik kan hem niet meer verstaan. Ik moet het gesprek beeindigen, de ipod op pauze zetten en diegene zelf terugbellen. Erg irritant.

Mijn vraag: Is dit een instelling die verkeerd staat, of zal ik er gewoon mee moeten leren leven? Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Radio luisteren - rechtstreekse streaming links mvi Muziek, foto & video 52 05-07-16 21:24
Streaming radio luisteren met iRadio sjowol Jailbreak apps en thema's 97 02-10-08 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:34.