iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   foutmelding bij verzenden mail (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/137088-foutmelding-verzenden-mail.html)

efjee 21-03-13 22:51

foutmelding bij verzenden mail
 
Hallo,
ik kan mail mail versturen via Wi-Fi, ik heb in het weekend in het buitenland gezeten en heb vanalles veranderd. Bij terugkomst in nl en thuis kon ik geen mail meer beantwoorden zowel via Wi-Fi en 3g. heb het account verwijderd en opnieuw ingesteld, maar krijg nu bij het versturen van mail via Wi-Fi de melding . de server accepteerd het afzender adres niet. dit adres is mijn ziggo mailadres , wat het voorheen wel deed.
iemand een idee????

Guest-20180925190238 22-03-13 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door efjee (Bericht 886779)
iemand een idee????

Een verkeerde SMPT-server? De juiste SMTP-server met verkeerde instellingen?

Over de dit (Ziggo) probleem lopen er al een paar topics. Zelfs gisteren nog een. Misschien moet je daar ook eens gaan kijken.

Messi 22-03-13 13:50

Welke provider heb je en welke smtp gebruik je?
ik heb skynet en kan geen mails versturen via de skynet smtp wanneer ik op een telenet Wi-Fi zit.

staat de authentication required aan? Dan moet je die eens uitzetten.
Ook de smpt poort moet correct zijn (poort 25 dacht ik)

KvdS 22-03-13 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door efjee (Bericht 886779)
Hallo,
ik kan mail mail versturen via Wi-Fi, ik heb in het weekend in het buitenland gezeten en heb vanalles veranderd. Bij terugkomst in nl en thuis kon ik geen mail meer beantwoorden zowel via Wi-Fi en 3g. heb het account verwijderd en opnieuw ingesteld, maar krijg nu bij het versturen van mail via Wi-Fi de melding . de server accepteerd het afzender adres niet. dit adres is mijn ziggo mailadres , wat het voorheen wel deed.
iemand een idee????


Je hebt nogal wat veranderd, kan je nu screen shots plaatsen of opschrijven hoe de instellingen nu zijn?
Dan kunnen we beter meekijken en je adviseren.

efjee 22-03-13 21:04

@ allen,

ik heb een goede tip gekregen.

Instellingen > algemeen > mobiel netwerk > mobiel data netwerk > vul bij " apn" in, de mobiele data die je bij je mobiel provider kunt opvragen.
Hiermee is mijn probleem opgelost.

Mijn vatse provider is ziggo en mobiel is kpn.

Misschien dat iemand anders hier ook iets aan heeft.

gr
Efjee


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:00.