//

Probleem met aanmelden in app store , ook na update 6.1.3

Probleem met aanmelden in app store , ook na update 6.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende probleem als ik een app wil updaten in de app store. Als ik een app wil updaten moet ik inloggen , ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-03-13, 19:25
birdphone4 birdphone4 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 3
Standaard Probleem met aanmelden in app store , ook na update 6.1.3

Ik heb het volgende probleem als ik een app wil updaten in de app store.

Als ik een app wil updaten moet ik inloggen , Maar nu staat bij de gebruikersnaam het mail adres van degene waar ik de telefoon van heb overgenomen.

Als ik bij uitgelicht onderaan kijk staat gewoon mijn eigen ID naam daar , Alleen als ik wat wil updaten of downloaden verschijnt bij het aanmelden de andere gebruikersnaam er dus en die krijg ik niet weg.

Had dit probleem bij IOS 6.1.2 en na de update naar 6.1.3 is het er nog.

heb me uitgelogt met mijn eigen ID en weer ingelogd maar het probleem dat blijft .

De iphone opnieuw opstarten helpt ook niet .

Het gaat om Iphone 4 16G

Iemand enig idee wat dit kan zijn en vooral hoe te verhelpen ?

Want kan nu dus niks downloaden of updaten .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-03-13, 19:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door birdphone4 Bekijk bericht
Als ik een app wil updaten moet ik inloggen , Maar nu staat bij de gebruikersnaam het mail adres van degene waar ik de telefoon van heb overgenomen.
Staan er dan nog apps van de vorige eigenaar op die iPhone? Als dat het geval is kan je die apps alleen maar updaten met het Apple ID van de vorige eigenaar.

Misschien moet je die iPhone eens herstellen met iTunes en dan instellen als nieuwe iPhone.
  #3  
Oud 22-03-13, 19:52
birdphone4 birdphone4 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 3
Standaard

Er staan geen Apps op van de vorige eigenaar . De Apps die ik wil updaten heb ik zelf gedownload met mijn eigen id op deze iPhone . Dus het was wel hoed maar krijg dit nu ineens .

Als ik hem herstel moet ik dit via de pc doen ? En blijven alle Apps er dan wel opstaan en mijn gegevens ?
  #4  
Oud 22-03-13, 19:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door birdphone4 Bekijk bericht
Als ik hem herstel moet ik dit via de pc doen ? En blijven alle Apps er dan wel opstaan en mijn gegevens ?
Dat doe je het beste met iTunes op de PC. Synchroniseer de iPhone eerst met iTunes dan wordt er een backup gemaakt. Alle apps die je ooit gekocht hebt kan je downloaden met iTunes. Vergeet niet om de PC te autoriseren met iTunes.

Na het herstel kan je proberen om de backup terug te zetten.
  #5  
Oud 22-03-13, 20:03
birdphone4 birdphone4 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 3
Standaard

Oké , ik zal dit vanavond eens proberen als ik thuis ben . Alvast bedankt met de snelle hulp .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan me niet aanmelden bij de app store, ondanks dat ik een apple id heb. dounia iPhone Apps 0 16-03-12 10:31
Aanmelden Franse App Store Translatoria iPhone Apps 7 14-09-11 23:52
Na update alle app kwijt en app store ook maaikelensink iPhone Apps 1 03-10-10 14:19
app store aanmelden, creditcard gegevens? chinta Archief 1 28-12-08 21:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:20.