Opnemen met 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst op een site een apparaatje gezien waar je je gitaar, keyboard of wat dan ook op kon aansluiten met een jack plug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opnemen met 4s
Ik heb laatst op een site een apparaatje gezien waar je je gitaar, keyboard of wat dan ook op kon aansluiten met een jack plug en aan de andere kant het plugje wat in de koptelefoonaansluiting gaat. Het kost zo'n 8 a 9 euro ongeveer en na besloten te hebben dat dit dingetje is wat ik nodig heb kan ik het nergens meer vinden en weet ook niet meer hoe het heet, het dient om mee op te nemen, een line in zeg maar. Is er iemand die weet wat en vooral waar dit is?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Google eens op:
GuitarConnect Cable |
|
|||
|
|||
Thanks! Dat was hem!!! heel erg bedankt hoor!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met opnemen | djjurgen | iPhone algemeen | 6 | 27-08-14 21:41 |
Microfoon werkt niet met opnemen | vision450 | iPhone algemeen | 18 | 02-02-13 19:38 |
Video: Video opnemen met audio via line in? | rogertje | Muziek, foto & video | 1 | 04-08-12 20:59 |
Telefoon opnemen met computer | Tiamat | iPhone algemeen | 7 | 25-01-09 00:05 |
Sliden met telefoon opnemen. | Marcel1984 | iPhone algemeen | 9 | 05-06-08 10:53 |
|
|