//

iphone 5

iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke laatst heeft een nicht van mij een iphone 4 abbonement genomen bij Vodafone, Maar het was geen iphone 5 wat ze wou ze wou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-03-13, 21:42
valencio valencio is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 287
Standaard iphone 5

Oke laatst heeft een nicht van mij een iphone 4 abbonement genomen bij Vodafone, Maar het was geen iphone 5 wat ze wou ze wou een iphone 4 oke contract gezien, stond erin dat ze een iphone 4 heeft gekregen wat bleek ze ging met een iphone 5 de deur uit is dit geluk hoe zit het dan met de reparaties enzo? hoe vertel je dan dat je een iphone 5 hebt gekregen inplaats van een iphone 4 (trouwens ze betaald de prijs van een iphone 4)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-13, 22:28
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Eigenlijk had ze direct moeten terug gaan.

Aankoopbon komt nu wel niet overeen met het toestel. Het eerste jaar zal het geen problemen geven omdat je direct naar Apple kan gaan.
Misschien dat ze Apple care bijneemt dan zit ze goed voor 3 jaar
  #3  
Oud 23-03-13, 22:58
valencio valencio is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 287
Standaard

Maar ja eenmaal de nieuwste iphone 5 tja zou jij dan terug gaan?
  #4  
Oud 23-03-13, 23:00
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Dat is dan weer een ander onderwerp
  #5  
Oud 24-03-13, 09:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door valencio Bekijk bericht
Maar ja eenmaal de nieuwste iphone 5 tja zou jij dan terug gaan?
Vodafone heeft nu een vergissing gemaakt in jullie voordeel. Dat ga jij natuurlijk niet rechtzetten

Stel dat Vodafone nu een vergissing van 700,- € gemaakt had in jullie nadeel. Ga je dat dan ook zo laten? Of ga je stante pede heibel maken bij Vodafone? En nog een post plaatsen op dit forum over welke oplichters Vodafone toch zijn?
  #6  
Oud 25-03-13, 13:15
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door valencio Bekijk bericht
Oke laatst heeft een nicht van mij een iphone 4 abbonement genomen bij Vodafone, Maar het was geen iphone 5 wat ze wou ze wou een iphone 4 oke contract gezien, stond erin dat ze een iphone 4 heeft gekregen wat bleek ze ging met een iphone 5 de deur uit is dit geluk hoe zit het dan met de reparaties enzo? hoe vertel je dan dat je een iphone 5 hebt gekregen inplaats van een iphone 4 (trouwens ze betaald de prijs van een iphone 4)
Reparaties altijd via Apple care doen (Apple) niet bij Vodafone garantie claimen die doen zaken met Dynafix.
Apple kijkt niet eens van wie of waar het mobieltje van is .... het gaat hun alleen maar om wanneer het toestel is geactiveerd en het IMEI met SERIE nummer.
Bij Apple wordt de garantie gewoon netjes uitgevoerd.
Met andere woorden ze heeft mega veel geluk gehad
Ik had ook een niet goed functionerende toestel die moest ik van mijn Provider ter repartatie opsturen na Dynafix.
Omdat ik niet tevreden ben met Dynafix heb ik Apple gebeld die konden het toestel gratis en voor niks ophalen en binnen een werkdag had ik alweer een nieuwe(refurbished)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:17.