//

iphone mail verkeerde volgorde berichten (niet op datum) icm gmail

iphone mail verkeerde volgorde berichten (niet op datum) icm gmail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ben nieuw met iPhone 5. Kom van Android dus het is even zoeken. Ik heb mijn mail via Gmail en daarin houd ik al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-03-13, 09:30
Ron4 Ron4 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 1
Standaard iphone mail verkeerde volgorde berichten (niet op datum) icm gmail

Hoi, ben nieuw met iPhone 5. Kom van Android dus het is even zoeken.
Ik heb mijn mail via Gmail en daarin houd ik al mijn email boxen/adressen bij. Als laatste actie heb ik mijn hotmail in Gmail ingelezen om maar 1 mailbox te hoeven bijhouden. Dat is op zich allemaal gelukt en via Gmail gaat het allemaal goed.
Als ik nu op de iPhone het mailaccount toevoeg van Gmail, haalt hij op de verkeerde volgorde de mail binnen. Het lijkt erop dat hij een paar nieuwe mails laat zien en daarna de hotmails die ik als laatste in Gmail binnengehaald heb. Ergo ik denk dat iPhone mail de laatst opgehaalde mail laat zien, ook al zijn dat mails uit bijv. 2010.
Is er een mogelijkheid om deze mail te sorteren op de iPhone op datum van ontvangst van bericht? Via de Gmail app gaat het wel goed, maar ik wil de iPhone mail app gebruiken.
Wie weet raad?

Groet Ronald.

[Edit]
Na nog even bestuderen en uitdokteren heb ik een work around gevonden. Via mailprogramma alles op gelezen gezet en op iPhone een paar honderd extra berichten gedownload. Is nu werkbaar voor me.

Laatst gewijzigd door Ron4; 25-03-13 om 14:32. Reden: Work around gevonden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Volgorde gmail op iphone villie iPhone algemeen 0 19-04-10 23:06
App Store verkeerde datum? ViktorV iPhone Apps 1 27-09-08 12:46
Gmail berichten niet verwijderen na controle op iPhone Guest-20171129104752 iPhone algemeen 4 21-04-08 11:04
Smsjes staan in verkeerde volgorde RamonPouw Unlock [archief] 1 25-03-08 23:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.