//

Activering niet meer mogelijk na update 6.3.1

Activering niet meer mogelijk na update 6.3.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone 4. Ik voerde update van iOS 6.3.1. Daarna kreeg ik de melding 'geen sim herkent'. Scherm met alle Apps nog bereikbaar. Ik heb 'restore' ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-03-13, 22:01
melaniecvr melaniecvr is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard Activering niet meer mogelijk na update 6.3.1

iPhone 4.

Ik voerde update van iOS 6.3.1. Daarna kreeg ik de melding 'geen sim herkent'. Scherm met alle Apps nog bereikbaar. Ik heb 'restore' gedaan via iTunes. Duurde ca. 30 minuten.

Sinds dien kom ik niet verder dan het scherm wat je normaal krijgt bij een nieuw toestel: taal, land en Wi-Fi-station instellen. Hij geeft melding 'activation failed'. Volgens iStore is het oorspronkelijk een Vodafone, ik gebruik Ben.

Hard reset via home/sleep butten 10sec. indrukken werkt niet. IMac heeft een restore uitgevoerd, maar geen verschil.

Nu met een Vodafone-sim geprobeerd, maar krijg nog steeds melding 'geen simkaart' en 'ontkoppel alstublieft uw iPhone en plaats een sim-kaart (zonder pincode). Hij hangt niet meer aan de computer btw.


Een hoop info, lijkt me tof als ik met jullie hulp kan ontdekken wat het probleem hier is!!

Bedankt alvast!!
Melanie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-03-13, 22:59
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Je bedoelt waarschijnlijk IOS versie 6.1.3?
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #3  
Oud 09-08-13, 20:35
Empie1969 Empie1969 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 2
Standaard

Heb helaas hetzelfde probleem met mijn IPhone 4. Heeft iemand (inmiddels) de oplossing. Herstellen IPhone lukt niet en bij Itunes kom ik ook niet verder en kan ik ook de hersteloptie niet kiezen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
activatie niet meer mogelijk na 5.0 update firaz iPhone algemeen 8 08-11-11 17:15
gratis apps niet meer mogelijk?creditkaart ingeven niet meer mogelijk? Elfje76 iPhone Apps 0 02-11-11 22:14
mobiele datanetwerk activering niet mogelijk martijn332 iPhone algemeen 2 17-01-10 17:56
Activering Iphone ' Wachten op activering. Dit kan even duren' melding fruitella Odido (T-Mobile) 5 21-01-09 06:42
na mislukte firmware update niets meer mogelijk MrT iPhone algemeen 20 22-09-08 00:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:45.