//

Inloggen op hotspots werkt niet

Inloggen op hotspots werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb problemen met mijn iPhone 4. Ik kan niet inloggen op openbare hotspots. Hotspots van T-Mobile (in de trein of in hotels), hotspots ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-03-13, 23:03
iNote iNote is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 6
Standaard Inloggen op hotspots werkt niet

Hallo,

Ik heb problemen met mijn iPhone 4. Ik kan niet inloggen op openbare hotspots. Hotspots van T-Mobile (in de trein of in hotels), hotspots van KPN en ook de hotspot op mijn werk van Cisco werken niet. Ik meld mij aan op de hotspot, vervolgens opent er dan een nieuw venster, waarin je vervolgens dan op een pagina van de aanbieder komt en je aan kan melden. Daarna is er dan een werkelijke verbinding (als het goed is).

Dit scherm wat naar voren komt blijft echter leeg. Ik kom dus niet op de pagina van de hotspot aanbieder terecht om mij aan te melden. Zie onderstaande screenshot. Ik heb iPhone al gereset, netwerkinstellingen hersteld etc. Niks mag baten. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Google levert me niks op. Ik maak gebruik van de nieuwste firmware.

Het ligt echt aan mijn telefoon, want mijn vriendin kon bijvoorbeeld wel op de hotspot in ons hotel inloggen, en collega's maken ook zonder problemen gebruik van de hotspot op het werk. Verder werkt Wi-Fi thuis of bij vrienden gewoon probleemloos.


Laatst gewijzigd door iNote; 26-03-13 om 23:15.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
inloggen telenet hotspots phildhom iPhone algemeen 7 05-07-12 09:44
3.0 update en automatisch inloggen hotspots. sponzert iPhone algemeen 7 18-06-09 16:23
[Hotspots] Devicescape Easy Wi-Fi: Makkelijk inloggen op T-Mobile en KPN Hotspots Ironis iPhone Apps 12 29-11-08 17:30
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet dennis3 iPhone algemeen 0 07-05-08 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:54.