iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone full freeze - crash - ??? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/13736-iphone-full-freeze-crash.html)

BjornB 05-07-08 12:07

Ik geloof dat t gelukt is! Ik heb sinds de laatste restore geen vastlopers meer gehad. Heb inmiddels mn apps er weer op staan en ook t een en ander gecustomized en alles functioneerd prima.
Zoals Icepeek zei moet het dus aan de backup gelegen hebben...

born2score 07-07-08 11:21

Ik heb inderdaad hetzelfde een iphone 16gb die constant crashed heb al een restore uitgevoerd maar daarna nog steeds meerdere crashes per keer.

Ik ga nu dus de backup niet terug zetten en dan hoop ik dat het daarmee opgelost is, in ieder geval bedankt voor het nemen van de moeite om het te probleem en de oplossing te beschrijven.

born2score 08-07-08 10:56

Ik heb een restore gedaan vanochtend en alles weer terug gezet behalve de itunes backup en tot nu toe lijkt hij goed te werken, ik hoop echt dat dit het probleem was.

BjornB 08-07-08 15:41

Moet haast wel... Bij mij doet ie t ook nog steeds zonder problemen..

jeroen-f80 09-07-08 09:45

Ik heb hetzelfde probleem met een in France gekochte en 'officieel' ge-unlockte iPhone - baal d'r stevig van, want soms krijg ik hem ook gewoon niet meer aan (alles op zwart). Alleen een harde restart helpt dan nog. Ik heb het idee dat hij in die periode ook extra batterij zuipt, want die daalt in de crash periode erg snel en over het algemeen is de iPhone ook redelijk warm na zo'n crash.

Maar als ik het dus goed begrijp moet ik gewoon alle instellingen volledig op nieuw gaan opbouwen en een nieuwe iPhone back-up maken omdat het waarschijnlijk in de back-up zit. Want na een restore middels iTunes is hij bijvoorbeeld ook mijn unlock code kwijt...???

Zou het wachten op 2.0 zin hebben (is nog maar 2 dagen...)

dank voor je bijdrage

born2score 12-07-08 14:26

nou voor iedereen die hetzelfde probleem had, na een firmware restore de iphone als nieuwe telefoon te laten in itunes is dus de oplossing, nu al 3 dagen zo stabiel als een huis. Ik zou niet wachten tot de 2.0 unlock er is maar ik werd ook knettergek van de onstabiliteit. Ja na een restore moet je hem opnieuw unlocken, maar als je op deze site goed kijkt staat het helemaal uitgelegd dus dat mag je niet tegen houden. Succes ermee.

dedongel 13-07-08 11:57

Ik heb mijn Iphone nog geen 24 uur kunnen gebruiken. Hij is er nu volledig mee opgehouden. Een "hard-reset" functioneert niet, krijg niet de gewenste dingen op het scherm, ik krijg namelijk niets op het scherm.
Daarbij wil de telefoon zichzelf ook niet herstellen via I-Tunes. Wat kan ik nu nog doen, afgezien van terug gaan naar de Belcompany en hem nu al opsturen voor reparatie?

jeroen-f80 14-07-08 10:07

versie 2.0 heeft de oplossingen geboden! het hele weekend een heerlijk draaiende iPhone gehad op 2.0!

chanty1969 15-07-08 19:22

ja vandaag bij mij ook gebeurd.... blijf het apple logo zien... als ik hem aansluit op de usb ziet itunes hem wel, maar ik zie dat ik dan software matig de 1.13 heb ipv de 1.14 van de firmware......


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.