iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4s wil niet updaten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/137446-iphone-4s-wil-niet-updaten.html)

Fireball 29-03-13 12:13

iPhone 4s wil niet updaten
 
ik heb een maand geleden geprobeerd om mijn 4s te updaten.
Hij liep vast en gaf het itunes "Stekkertje"
foutmelding (.1)
Toestel naar de winkel gebracht en zouden hem opsturen.
Hij is nu terug van Dynafix en niet gerepareerd, met de opmerking:
Äan het toestel is gewerkt door derden"
Dit is NIET waar en toen contact gezocht met APPLE
Het toestel is 16 maanden oud dus geen garantie van apple.
Apple Store vertelde mij dat ALLE garantie vervalt als hij niet bij apple aangeboden is. Ook Dynafix!!!!!!
Ik kan hem laten repareren bij Apple tegen een vaste prijs: 211.00 euro!!!!
Ik wil hier geen genoegen mee nemen.
Heeft een van jullie een oplossing??

iSpy 29-03-13 13:24

Een oplossing is die foutcode opzoeken, kijken wat het betekend en vervolgens de stappen volgen om die code op te lossen.

Wat betreft Dynabite. Dat is een prachtig bedrijf! :D Toestellen hebben altijd waterschade, worden als total-loss verklaard en zijn altijd geopend door derden. Het woordt garantie en een nieuw toestel leveren kennen ze niet bij Dynafix en een second opinie mag je natuurlijk zelf betalen, waarbij je natuurlijk ook niet weet wat Dynafix in eerste instantie met jouw toestel heeft uitgespookt om hun gelijk te halen. Een topper, echt!

Fireball 29-03-13 13:42

ispy je spreekt over Dynabite maar dat moet DYNAFIX zijn.
Foutcode opzoeken heeft geen resultaat gehad, vandaar mijn mail!!!!
Ik vroeg aan het forum om een oplossing.
Ik ga stappen ondernemen of bij consuwijzer of Radar want om zo een klant te behandelen is onder peil!!

iSpy 29-03-13 16:45

Dynabite...ik bedoelde dynafix maar het "blindtikken" gaat zo snel... Ik ben wel benieuwd naar je stappen, dynaFIX, heeft een heel groot klantenbestand opgebouwd met allemaal net zo postitieve ervaringen als jij en ik..

Fireball 03-04-13 22:43

Contact met Apple gezocht en zij vertelden mij dat de foutcode -1 zeer zeldzaam voorkomt!!
Zij halen het toestel op en zullen het repareren of vervangen !!! Dat is nog eens GARANTIE.
Ook deelde Apple mij mee dat DYNAFIX geen enkele machtiging heeft om te repareren of garantie te bepalen!!!!!

Techfreak 04-04-13 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fireball (Bericht 888951)
Contact met Apple gezocht en zij vertelden mij dat de foutcode -1 zeer zeldzaam voorkomt!!
Zij halen het toestel op en zullen het repareren of vervangen !!! Dat is nog eens GARANTIE.
Ook deelde Apple mij mee dat DYNAFIX geen enkele machtiging heeft om te repareren of garantie te bepalen!!!!!

-1 zeldzaam? Dan moeten ze bij Apple maar is Google gebruiken. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:35.