//

iOS 6.1.3 tevreden?

iOS 6.1.3 tevreden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sixdek Dus het is niet mogelijk om dan een jailbreak uit te voeren of zijn er andere opties? Het is inderdaad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 02-04-13, 12:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sixdek Bekijk bericht
Dus het is niet mogelijk om dan een jailbreak uit te voeren of zijn er andere opties?
Het is inderdaad niet mogelijk om op een iPad 2 met iOS 6.1.3 een jailbreak uit te voeren en andere opties zijn er helaas niet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 02-04-13, 12:49
sixdek sixdek is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 4
Standaard

is dit wel mogelijk voor een iPhone 4 met zelfde ios? Of is het gewoon wachten tot update van jailbreakmogelijkheden?
  #23  
Oud 02-04-13, 12:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sixdek Bekijk bericht
is dit wel mogelijk voor een iPhone 4 met zelfde ios?
Met een iPhone 4 kan je eventueel wel downgraden naar een vorige iOS versie als je de SHSH hashes voor de gewenste firmware opgeslagen hebt.

Ik ga het hier bij laten want deze vragen zijn "off topic" in deze draad. Er lopen al een paar topics over het downgraden. Ga daar ook eens kijken.
  #24  
Oud 02-04-13, 13:58
Bobby007's schermafbeelding
Bobby007 Bobby007 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sixdek Bekijk bericht
@ Timosha, dank voor je reactie. Dus het is niet mogelijk om dan een jailbreak uit te voeren of zijn er andere opties?
Op het ogenblik is er (nog) geen Jailbreak voor FW versie 6.1.3, en zo ver begrepen kan het wel even gaan duren voordat er een JB komt voor deze versie!
__________________
iPhone 5S 32GB Silver FW:7.1.1
iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB | Vodafone | 2GB Web FW:7.1.1 | Apple TV 3 FW:5.0.2 (4250)
  #25  
Oud 02-04-13, 14:15
sixdek sixdek is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 4
Standaard

thanx voor de antwoorden, Dan maar wachten. Wel balen....
  #26  
Oud 07-06-13, 23:47
tommie2002 tommie2002 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard

Help me ik zit nu te twijfelen of ik wil upgraden ik heb een backup gemaakt op iTunes 11
Maar ik ben er nog niet uit dus zal ik het doen of niet? ik heb een iPod touch 4
  #27  
Oud 07-06-13, 23:59
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommie2002 Bekijk bericht
Help me ik zit nu te twijfelen of ik wil upgraden ik heb een backup gemaakt op iTunes 11
Maar ik ben er nog niet uit dus zal ik het doen of niet? ik heb een iPod touch 4
Waarom niet precies? Een iPod touch 4e generatie is ook prima te jailbreaken op iOS 6.1.3: klik hier
  #28  
Oud 08-06-13, 07:27
tommie2002 tommie2002 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Post Doen?

Zal ik mijn gegevens wissen door de update te installeren. of niet
ik heb een bestandskopie (back-up) gemaakt maar ik ben als nog alle gegevens kwijt help zal ik het doen?
  #29  
Oud 08-06-13, 09:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommie2002 Bekijk bericht
Zal ik mijn gegevens wissen door de update te installeren. of niet
Als je met iTunes gaat updaten ben je alle gegevens kwijt. Je schrijft dat je een backup gemaakt hebt. Die kan je dus later, na de jailbreak, terugzetten.

De jailbreak met Redsn0w voor de iPod Touch 4G is een tethered hybride jailbreak. Tethered betekent dat je de iPod steeds met Redsn0w en de computer moet opstarten. Hybride betekent dat de kernel van iOS 6 gebruikt wordt en de rest van iOS 6.1.3

Of je op die manier wil jailbreaken moet je zelf beslissen. Succes gewenst

EDIT:
Pas op met die link die voorheen gepost werd (http://www.evad3rs.net/). Dit is een scam site die misbruik maakt van de naam evad3rs, de ontwikkelaars van evasi0n.

Redsn0w kan je beter downloaden op de webpagina van het iPhone Dev Team:
http://blog.iphone-dev.org/

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 08-06-13 om 11:39. Reden: Toevoeging
  #30  
Oud 09-06-13, 16:31
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Waarom niet precies? Een iPod touch 4e generatie is ook prima te jailbreaken op iOS 6.1.3: klik hier
Tommie jailbreakt niet. Heeft ook niets gezegd over jailbreaken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommie2002 Bekijk bericht
Zal ik mijn gegevens wissen door de update te installeren. of niet
ik heb een bestandskopie (back-up) gemaakt maar ik ben als nog alle gegevens kwijt help zal ik het doen?
Je raakt niets kwijt! Goed dat je een reservekopie hebt gemaakt, ik raad je aan dit zowel in iCloud te doen als lokaal in iTunes. Vervolgens kun je updaten.

Of je momenteel een jailbreak hebt of niet: herstellen/updaten doen met iTunes, niet vanaf de iTouch.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je met iTunes gaat updaten ben je alle gegevens kwijt. Je schrijft dat je een backup gemaakt hebt. Die kan je dus later, na de jailbreak, terugzetten.

De jailbreak met Redsn0w voor de iPod Touch 4G is een tethered hybride jailbreak. Tethered betekent dat je de iPod steeds met Redsn0w en de computer moet opstarten. Hybride betekent dat de kernel van iOS 6 gebruikt wordt en de rest van iOS 6.1.3

Redsn0w kan je beter downloaden op de webpagina van het iPhone Dev Team:
http://blog.iphone-dev.org/
Áls Tommie wilt jailbreaken is dit handige info Dus Tommie: redsn0w downloaden vanaf de link die Timosha gaf. Persoonlijk vind ik een tethered of semi-tethered ('hybride') jailbreak absoluut niet fijn. Als je de iTouch herstart zul je nogmaals moeten opstarten met redsn0w vanaf de computer, vrij irritant dus.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Retrocases.nl, tevreden? TVD iPhone algemeen 4 01-04-13 00:36
iOS 6.1.2 tevreden? antoon100 iPhone algemeen 26 04-03-13 18:37
iPhone 4 tevreden-poll mike77 iPhone algemeen 90 04-09-10 12:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:28.