//

Ik krijg geen nieuwere iOs op mijn iPhone

Ik krijg geen nieuwere iOs op mijn iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Doordat mijn pc in mijn nieuwe huis nog geen internetverbinding had, heb ik 13 maanden mijn iPhone niet geüpdatet via mijn pc. Er zit dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-13, 12:11
rlamers rlamers is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 11
Standaard Ik krijg geen nieuwere iOs op mijn iPhone

Doordat mijn pc in mijn nieuwe huis nog geen internetverbinding had, heb ik 13 maanden mijn iPhone niet geüpdatet via mijn pc. Er zit dus een oude iOs op (4.3.5), waardoor (inmiddels) 18 apps die minimaal 5.0 nodig hebben niet meer kunnen werken en niet kunnen worden geüpdatet. Nu heb ik Wi-Fi, alles op mijn pc geüpdatet, maar het lijkt erop dat iOs niet automatisch wordt geüpdatet. Nog steeds staan er 18 apps bij iTunes in de wachtrij voor een update.
Als ik in het scherm 'Overzicht' van iTunes 'Nieuwe versie zoeken' of 'herstellen' wil aanklikken, verschijnt overigens een schermpje met de tekst: "Er kan geen verbinding tot stand worden gebracht met de iPhone-software-updateserver. Zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn en dat uw netwerkverbinding actief is of probeer het later opnieuw.' Ook krijg ik een schermpje: 'De iTune-update-server is niet bereikbaar. Controleer de internetverbinding of probeer het later opnieuw'. Ik heb echter gewoon internet en andere apps zijn geüpdatet en op mijn iPhone gesynchroniseerd.

Wat kan het probleem zijn en - belangrijker - hoe krijg ik dit opgelost.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-13, 16:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rlamers Bekijk bericht
"Er kan geen verbinding tot stand worden gebracht met de iPhone-software-updateserver. Zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn en dat uw netwerkverbinding actief is of probeer het later opnieuw.' Ook krijg ik een schermpje: 'De iTune-update-server is niet bereikbaar.
Er is blijkbaar een netwerkprobleem waardoor de Apple servers niet bereikbaar zijn:

1) Kijk na of het hosts bestand niet verknoeid is;
2) Als het hosts bestand in orde is dan zet alle firewalls uit;
3) Probeer het nog eens;
  #3  
Oud 31-03-13, 21:42
rlamers rlamers is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 11
Standaard

Bedankt!

Wat is het hostbestand? Hoe herken ik of die is verknoeid en wat kan ik daaraan dan concreet doen? Ben zelf een driekwart digibeet.

Ik weet niet of meespeelt dat ik ooit een router heb geprobeerd te installeren als repeater, maar waarbij iets fout is gegaan, waarvan me nog steeds niet duidelijk is wat. Hij herkende het juiste Wi-Fi-kanaal via de router, gaf een sterk signaal aan, accepteerde het wachtwoord (slotje ging er vanaf), maar nog was er geen internet. Maar misschien speelt dat hier totaal geen rol.
Nu zit ik dichtbij de Wi-Fi-bron en heb die router niet nodig en daarom nu wél internet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg geen iOS geinstalleerd op mijn iPhone 3gs DonFrans iPhone algemeen 23 20-04-12 12:55
ik krijg iOs 5 niet meer van mijn iphone af. stijn44 iPhone algemeen 15 27-09-11 18:06
iPhone: krijg mijn iphone 4 ios 4.0.1 niet gejailbreaked bassment Jailbreak 1 21-08-10 18:40
Krijg geen ringtones op mijn iPhone! borgqueenx Ringtones en Wallpapers 12 15-01-10 19:56
Krijg geen videos op mijn Iphone papegaai01 iTunes 1 29-01-09 12:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:54.