//

Iphone 5 laadt niet volledig op (35%)

Iphone 5 laadt niet volledig op (35%) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb sinds kort een iphone 5 (nu twee maanden). Nadat ik hem afgelopen woensdag helemaal leeg heb laten lopen, tot hij uitviel, heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-13, 22:20
Elinexo Elinexo is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 1
Standaard Iphone 5 laadt niet volledig op (35%)

Hallo,

ik heb sinds kort een iphone 5 (nu twee maanden). Nadat ik hem afgelopen woensdag helemaal leeg heb laten lopen, tot hij uitviel, heb ik hem opgeladen. Dit was al een uiterst moeilijk proces, want hij heeft drie uur niks gedaan, ook niet opgeladen. Sinds vrijdag laadt hij niet meer volledig op.

Ik laadt mijn iphone altijd 's avonds op, naast mijn bed, en dan is hij de volgende dag helemaal vol. Toen ik vanochtend opstond, was hij maar 35% opgeladen, en als ik hem nu aan de lader leg, dan komt er maar 1% bij, en daarna geeft hij aan dat hij opgeladen is.

Ik heb hem al op nieuw opgestart, en een reset gedaan.

Weet iemand wat ik ermee kan doen, zodat hij weer werkt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-13, 23:11
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Al eens volledig herstelt zonder backups terug te zetten?
  #3  
Oud 31-03-13, 23:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Probeer het volgende eens:

1) Voer een harde reset uit. Nu wordt de accu gekalibreerd;
2) Laat de iPhone opladen tot 100%;
3) Als 100% capaciteit bereikt is laat je de iPhone nog ca. 30 minuten aan de lader. Nu wordt de accu een tweede keer gekalibreerd;

Succes gewenst
Reageren

Labels
batterij, iphone, iphone5, opladen, probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4S laadt niet op en pc herkent hem niet meer kristynaahh iPhone algemeen 1 15-02-13 08:14
Iphone 3gs wodt niet herkend door Itunes en laadt niet op. rajapershad iTunes 12 20-12-11 19:37
Batterij laadt niet volledig op. Pl4y0r iPhone algemeen 2 10-01-11 11:13
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 22:27
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. petjon iPhone algemeen 20 17-11-09 19:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:50.