iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4 reageert niet meer op PC/ klein beetje opladen. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/137565-iphone-4-reageert-niet-meer-op-pc-klein-beetje-opladen.html)

Dis4us 01-04-13 10:40

Iphone 4 reageert niet meer op PC/ klein beetje opladen.
 
Beste mensen,

Mijn oom heeft sinds kort een Iphone 4 gekocht (nieuw).
Nu dient alleen het volgende probleem zich sinds een dag of 2 aan.

Hij laad op, zonder dat er echt staat dat hij hem oplaad (hij zegt niet deze accessoire word niet ondersteund of hij trilt niet als aangesloten)

En hij herkend de pc niet meer.
Het laden gaat ook niet erg snel, hij heeft het ook al met andere kabeltjes geprobeerd en met andere gevallen.

Maar hij heeft zijn iphone gejailbreaked, en kon hem ook niet herstellen via de pc natuurlijk, verder als hij herstel en wis doet op zijn iphone dan krijgen we het bekende gevalletje oneindige loop en dat loopt maar door.

Dus mijn vraag is, wat kan er fout zijn? En wat te doen zodat hij morgen of andere dag gewoon opgestuurd kan worden naar apple zonder enige jailbreak zooi erop.

Mvg,
Dis4us

Guest-20180925190238 01-04-13 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dis4us (Bericht 888511)
Dus mijn vraag is, wat kan er fout zijn? En wat te doen zodat hij morgen of andere dag gewoon opgestuurd kan worden naar apple zonder enige jailbreak zooi erop.

De enige manier om een jailbreak te verwijderen is herstellen met iTunes. Herstellen op de iPhone zelf werkt niet met een jailbreak.

Sluit de iPhone eens aan de originele lader aan en voer dan een harde reset uit. Als het ding oplaadt dan laat het opladen tot 100% capaciteit bereikt is. Als 100% bereikt is dan laat de iPhone ca. 30 minuten aan de lader.

Dis4us 01-04-13 10:50

Hoe bedoel je precies die laatste 2 zinnen :P

Guest-20180925190238 01-04-13 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dis4us (Bericht 888514)
Hoe bedoel je precies die laatste 2 zinnen :P

1) Laten opladen tot het capaciteits-percentage 100% toont;
2) Als het capaciteits-percentage 100% toont de iPhone niet onmiddellijk van de lader halen maar nog ca. 30 minuten aan de lader laten;

Dis4us 01-04-13 10:56

Ok, ja het stond niet heel duidelijk omschreven :P Dacht al wel dat ik het goed had, maar voor je het weet is het iets anders ;), ik ga het proberen!

Thx!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 april 2013 om 10:11 ----------

Wat het is, hij herkent de oplader dus niet, hij laad een heel klein beetje op (zonder dat je het ziet) Maar hij herkent de oplader dus niet, dus als ik hem op harde reset doe dan kan ik er niks meer mee toch?

Dis4us 01-04-13 14:33

Dus wat word nu aangeraden om te doen?
Hij herkend de pc niet, en de oplader niet. Ik kan hem dus niet herstellen via iTunes, als ik een harde reset doe kan ik hem dus niet meer opstarten, maar kan ik hem dan wel opsturen naar Apple en dat ik wel weer de garantie heb?

Guest-20180925190238 01-04-13 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dis4us (Bericht 888560)
Dus wat word nu aangeraden om te doen?

Mijn advies is:

Citaat:

Sluit de iPhone eens aan de originele lader aan en voer dan een harde reset uit. Als het ding oplaadt dan laat het opladen tot 100% capaciteit bereikt is. Als 100% bereikt is dan laat de iPhone ca. 30 minuten aan de lader.

Dis4us 01-04-13 19:58

Ja maar als hij dan niet meer connect, wat moet ik dan doen. Want anders ben ik verder van huis toch>?

Guest-20180925190238 01-04-13 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dis4us (Bericht 888606)
Ja maar als hij dan niet meer connect, wat moet ik dan doen. Want anders ben ik verder van huis toch>?

Het gaat hem in eerste instantie niet om het feit dat het ding al dan niet connect. Het gaat er om dat dat eerst de accu gekalibreerd wordt en dan zien we weer verder.

Fisrt things first :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:05.