//

Verbinding navigatie

Verbinding navigatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok ik heb de kaarten geinstalleerd en ga nu ze uittesten op de weg , u hoort nog van mij...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-04-13, 13:57
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

Ok ik heb de kaarten geinstalleerd en ga nu ze uittesten op de weg , u hoort nog van mij
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-04-13, 14:50
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Veel success

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 april 2013 om 14:42 ----------

Wat vond je van Sygic maps?

ik ben nu viewranger aan het testen met offline kaarten (gratis zonder betalende maps)
Ik zei eerder al dat het geen spraakgestuurde navigatie is viewranger, maar wat je blijkbaar wel kan doen als je een bepaald punt tegenkomt(als je moet straat indraaien enzo) dat je dan iedere keer een geluidje kan laten afspelen.(wat ook handig is en de richting wordt aangegeven op het scherm)

Koop viewranger nog niet (je kan eventueel wel de gratis versie testen)
Het enige verschil is ook dat je bij de premium versie 1000 credits erbij krijgt meer is het verschil niet en die credits dienen om topo kaarten te kopen.(maar je kan ook zelf maps erop zetten heb ik gezien) dus dan lijkt me dat dan weer onnodig.
  #23  
Oud 04-04-13, 16:09
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

Hallo antoon, bedankt voor uw hulp, ik ben gaan testen en dat werkt uitstekend, alleen op de fiets neemt het veel stroom af, maar als u tijd hebt zoek dan even naar een Nederlanstalige gps voor iphone, maar voor de fiets en liefst gesproken
Ik heb voor deze westeuropa 18,90 betaald

Ik moet nu even weg maar u hoort nog van mij, alvast bedankt
  #24  
Oud 04-04-13, 16:32
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Daar heb ik mij eerder al rot achter gezocht en deze is helaas bij mijn weten momenteel niet verkrijgbaar.(over een specifieke fiets app(outdoor) in nederlands met gesproken)

Viewranger is momenteel het beste voor de fiets (maar is in het engels en niet gesproken)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Software: Navigatie software zonder verbinding Razors iPhone Navigatie 17 23-01-12 17:14
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 01:46
Navigatie demonski Archief 1 26-05-09 22:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:14.