iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Printer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/137753-printer.html)

apotheosis 05-04-13 15:36

Printer
 
Ik heb hier meerdere printer apps staan op de iPad en iPhone; niet 1 die via A4 formaat wil afprinten, hoe kan dit nu?
Ik heb een E-printer van hp, die werkt zonder probleem met windows 7 en macbook, het afprinten via laptops en iPad en iPhone lukt wel maar het lukt nergens om het via A4 formaat te laten afdrukken, zeer vervelend.
Er is een app bij; ik kan A4 formaat instellen maar dan staat er 4 mogelijkheden van foto grootte en het belachelijke is je die niet op een A4 kan afprinten, alleen op kleinere formaten.
Zou handig zijn een app te vinden waarbij je dit al wel kan instellen de foto op een A4 formaat moet geprint worden en uiteraard over het volledige blad word afgeprint.

Guest-20180925190238 05-04-13 15:41

Heb je het al eens geprobeerd met de HP ePrint app uit de App Store?

Spreeuwke 05-04-13 16:04

of met "printer pro" uit de App Store. Werkt bij mij prima.

antoon100 05-04-13 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke (Bericht 889273)
"printer pro" uit de App Store.

En deze kost 4.49 euro, vergeet wel eerst niet te testen met de Lite versie om te kijken of jouw printer wel compatibel is.

apotheosis 05-04-13 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke (Bericht 889273)
of met "printer pro" uit de App Store. Werkt bij mij prima.

Printer pro heb ik; wat doe ik dan in godsnaam verkeerd?
Ik wil dus de foto op een A4 formaat afdrukken, dat gaat maar dus niet over het volledige blad, het is altijd in een kleiner formaat de foto op het A4 blad word afgedrukt?
Ik moet blijkbaar ergens iets fouts doen dan?
Ik zie niet meteen een instelling ofzo ik de foto over een volledig A4 formaat kan afprinten?

Spreeuwke 05-04-13 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 889276)
Printer pro heb ik; wat doe ik dan in godsnaam verkeerd?
Ik wil dus de foto op een A4 formaat afdrukken, dat gaat maar dus niet over het volledige blad, het is altijd in een kleiner formaat de foto op het A4 blad word afgedrukt?
Ik moet blijkbaar ergens iets fouts doen dan?
Ik zie niet meteen een instelling ofzo ik de foto over een volledig A4 formaat kan afprinten?

Ik heb het voor u zojuist nog eens getest met "printer pro". Wanneer je kiest om photo's af te drukken, krijg je (als het goed is) de keuze "paper size". Als je daar A4 invult zou het prima moeten werken. Succes.

apotheosis 05-04-13 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke (Bericht 889278)
Ik heb het voor u zojuist nog eens getest met "printer pro". Wanneer je kiest om photo's af te drukken, krijg je (als het goed is) de keuze "paper size". Als je daar A4 invult zou het prima moeten werken. Succes.

Snap er niks van hier; het enige ik nu te zien krijg is landschapmodus of portrait modus, that's it. Meer kan ik niet doen en thelpt nikske.
Bedankt voor de hulp alvast (allemaal), helaas gaat het hier langs geen kanten, snap er niks van.
Tligt volgend mij mss aan de foto zelf want ik heb een andere die groter is die ik op iPad/iPhone staan heb, ik heb portrait genomen en das wel over heel het blad dus nu ist wel goed, ik dacht echt dat ook al hebt ge ne kleinere foto dat da toch zou gaan om over een volledig A4 formaat te printen, jammer maar soit.

Spreeuwke 05-04-13 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 889288)
Snap er niks van hier; het enige ik nu te zien krijg is landschapmodus of portrait modus, that's it. Meer kan ik niet doen en thelpt nikske.
Bedankt voor de hulp alvast (allemaal), helaas gaat het hier langs geen kanten, snap er niks van.
Tligt volgend mij mss aan de foto zelf want ik heb een andere die groter is die ik op iPad/iPhone staan heb, ik heb portrait genomen en das wel over heel het blad dus nu ist wel goed, ik dacht echt dat ook al hebt ge ne kleinere foto dat da toch zou gaan om over een volledig A4 formaat te printen, jammer maar soit.


Je kunt het ook eens testen als je met de iPhone een photo neemt met de App zelf. (naar printer pro -> photos -> camera take photo). Vervolgens de genomen photo printen. Je krijgt dan eerst een scherm waar je de keuze hebt tussen 1) je printer, 2) aantal copies, 3) orientation (portrait of landscape) en 4) papersize waar je de keuze hebt tussen verschillende formaten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:06.