iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone verloren of gestolen in dit topic maak je veel kans dat je hem terug krijgt! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/137806-iphone-verloren-gestolen-topic-maak-veel-kans-terug-krijgt.html)

benzisto 06-04-13 23:49

iphone verloren of gestolen in dit topic maak je veel kans dat je hem terug krijgt!
 
zoals de titel zegt is je iphone verloren of gestolen en je hebt je imei nummer dat staat op de doos of op de aankoopbon dan kan ik zien welk oproepnummer er gebruikt word! als die persoon met dat oproepnummer een abbo heeft dan word hij gevat en heb je je kostbare iphone terug. je kan ook gewoon naar je iphone bellen en aan de persoon dat opneemt zeggen kijk je belt met mijn iphone ik moet deze terughebben. in ieder geval ik weet van elke imei welk oproepnummer het heeft. bent jij slachtoffer van een verloren of gestolen iphone pm mij!

ad9007i 07-04-13 00:12

En hoe weten wij dat we je kunnen vertouwen?

Zomaar een imei geven?

benzisto 07-04-13 00:16

ik weet gewoon dat ik het kan en kan het je bewijzen als je wil. uiteraard zonder imei kan ik het oproepnummer ook niet vinden wat logisch is hé

ad9007i 07-04-13 00:21

Oke, stel nu dat ik mn iphone kwijt ben/ gestolen en ik geef me je ime. hoe ga je dan tewerk?

benzisto 07-04-13 00:25

ik ga mijn geheimen nu niet gaan blootgeven. ik kan je alleen maar zeggen dat ik van elk iphone imei het nummer ken dat gebruikt word zo simpel is het dus voor mensen die graag het oproepnummer van hun verloren of gestolen iphone willen. ik kan jullie helpen

ad9007i 07-04-13 00:29

Als het een illegale manier is BLIJF DAN WEG MENSEN!.

En moest jij nu opeens gevonden hebben hoe je dat nu kan doen, dan kan je hierbveel geld aan verdienen en niet gewoon op een forum GRATIS aanbieden (dat begrijp ik toch niet echt)

benzisto 07-04-13 00:31

illegaal is het niet hé. stelen is illegaal en een iphone is niet bepaald goedkoop dus het op deze manier terugvinden loont de moeite.

Techfreak 07-04-13 00:40

Ik vind het toch ook allemaal maar raar en verdacht om eerlijk te zijn.

benzisto 07-04-13 00:44

misschien lijkt het zo maar zal een voorbeeld geven. bij ctn zieje het oproepnummer. het lijkt mss te mooi om waar te zijn maar toch is het waar.

IMEI Number: 01304..........
Serial Number: DNW.........
Model: IPHONE 4S 16GB WHITE
Firmware Version: 6.1.2
Coverage Status: Out of Warranty
First Activation Date: 02/04/12
Last Activation Date: 26/02/13
CTN: 32476......
Next Tether: Belgium Telenet.
Lock Status: Unlocked

antoon100 07-04-13 09:07

Die wil jullie er allemaal inluizen!!!

Pas op!!!

Je iPhone blokkeren dat je der niets meer mee kunt (uw foppen maw gezegd)

Je kan wel zelf je IMEI controleren (en geheimen zijn dit niet!!!!)
En IMEI controleren doe je niet op 1e de beste site die je tegenkomt ook niet!!!!

Daar staat exact die info zoals in post #9

Dit wordt gewoon een topic van de gedupeerden (ik voel het al aankomen) en als je niet oplet wordt je het nog zelf nog ook!!!!!

Onyx 07-04-13 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door benzisto (Bericht 889461)
misschien lijkt het zo maar zal een voorbeeld geven. bij ctn zieje het oproepnummer. het lijkt mss te mooi om waar te zijn maar toch is het waar.

IMEI Number: 01304..........
Serial Number: DNW.........
Model: IPHONE 4S 16GB WHITE
Firmware Version: 6.1.2
Coverage Status: Out of Warranty
First Activation Date: 02/04/12
Last Activation Date: 26/02/13
CTN: 32476......
Next Tether: Belgium Telenet.
Lock Status: Unlocked

Deze info kan ik ook tevoorschijn "toveren".
Je kan mij meer vertellen maar om enig vertrouwen te krijgen (en je geeft helemaal niks tot dusver) zal je toch met meer info moeten komen.
Waarom zo moeilijk doen als het allemaal alleen maar is om te helpen..?
Bang dat andere mensen ook anderen kunnen helpen??

Zolang de politie nog steeds allerlei machtigingen nodig heeft om achter dit soort info te komen zie ik niet in hoe jij dit en zozo zou kunnen leveren.
Heb ik de strafbaarheid maar even buiten beschouwing gelaten.

Maar kom maar op, ik durf het wel aan met een toestel;
Imei: 011952006796279

XIII 07-04-13 10:47

Wat is een oproepnummer?

antoon100 07-04-13 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 889502)
Wat is een oproepnummer?

Hij beweert dit: CTN: 32476......

PeterPastoor 07-04-13 11:34

Jongens, trap hier aub niet in. :(

suzuki2002 07-04-13 11:48

Mustafa. Waarom niet gewoon even zeggen hoe men dit kan doen ..



Jou woorden :Waarom zo moeilijk doen als het allemaal alleen maar is om te helpen..?

Techfreak 07-04-13 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onyx (Bericht 889495)
Maar kom maar op, ik durf het wel aan met een toestel;
Imei: 011952006796279

Ik ben eens benieuwd of het jou iets opleverd.

benzisto 07-04-13 12:00

Jammer om te lezen hoe iedereen hier schrik heeft van dit topic. maar als je er even over nadenkt wat kan ik met een imei van een gestolen toestel??? jullie willen een korte uitleg en zal deze geven. sinds kort een kleine week staat er bij een bepaalde imei check ook ctn dat staat voor Carrier Telephone number wat goed nieuws is voor diegene vanwie hun toestel gestolen is en slecht nieuws voor diegene dat een toestel gestolen hebben.

vuurvreter 07-04-13 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door benzisto (Bericht 889519)
Jammer om te lezen hoe iedereen hier schrik heeft van dit topic. maar als je er even over nadenkt wat kan ik met een imei van een gestolen toestel??? jullie willen een korte uitleg en zal deze geven. sinds kort een kleine week staat er bij een bepaalde imei check ook ctn dat staat voor Carrier Telephone number wat goed nieuws is voor diegene vanwie hun toestel gestolen is en slecht nieuws voor diegene dat een toestel gestolen hebben.

Je maakt dus gewoon gebruik van een bepaalde site?
Als dat zo is, deel de link (mits het werkt) dan en hou hem niet voor je eigen?

iNemesis 07-04-13 13:05

HIj maakt gebruik van mijn site :)! Maar het ligt ingewikkelder dan benzito het verwoord..
En het is niet daarvoor bedoeld!!!! Als er misbruik van wordt gemaakt, haal ik het eruit..

antoon100 07-04-13 13:28

Dus als het hier niet voor bedoeld is, nutteloos topic

//Slotje mag er dan op


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:10.