//

geen service iphone 4

geen service iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb wat raars met mijn telefoon. In mijn eigen woonplaats is er slecht bereik met elke provider. Momenteel zit ik bij Hi. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-04-13, 21:05
MatthijsTange MatthijsTange is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard geen service iphone 4

Hallo,

Ik heb wat raars met mijn telefoon. In mijn eigen woonplaats is er slecht bereik met elke provider. Momenteel zit ik bij Hi.

Ik heb geen service als ik in mijn woonkamer zit en heb heel slecht bereik als ik in het dorp ben.

Als ik in de woonkamer zit heb ik dus geen bereik, maar als ik mijn simkaart opnieuw installeer dan heb ik ongeveer 10 min bereik en daarna niet meer... Kan dit iets zijn met de sim reader ofzo?

Mijn vriendin heeft een samsung weet ik et wat, en die heeft ook Hi, maar heeft wel bereik.
Ik heb de telefoon tweedehands gekocht en ben bang dat er wat kapot is in de antenne of de sim reader.

Ik heb ook een tijdje alleen 3G gehad en geen telefoon bereik(ik kon dus wel internetten maar niet bellen), kan dit hiermee in verband staan?

Ik ben eigenlijk een beetje radeloos, aangezien ik al 3 abonnementen heb gehad sinds ik hier woon.

Hopelijk heeft iemand een oplossing of een tip voor mij want ik zit er over te denken de telefoon als steen te gebruiken om een gat in de muur op te vullen...

bij voorbaat dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-04-13, 22:24
valencio valencio is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 287
Standaard

Zit er nog garantie op?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s - Geen Service - Wel bellen/smsen maar geen data diegonicolas iPhone algemeen 5 28-11-12 17:09
iPhone: No Service / Geen service 4.1 iphone 3GS frankon Jailbreak 8 10-10-12 18:27
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' DieterVL iPhone algemeen 4 09-05-12 12:37
iPhone 3G: iPhone GEEN SERVICE :( serge_dna Unlock 4 08-10-11 23:07
t-mobile (geen service/no service) ebbe Odido (T-Mobile) 17 19-12-07 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:12.