//

SMSjes worden niet afgeleverd

SMSjes worden niet afgeleverd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds het begin van dit jaar heb ik mijn iPhone 3GS vervangen voor de nieuwste iPhone 5 (helemaal up to date). Echter ben ik vorige ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-13, 00:49
AleStoker AleStoker is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Standaard SMSjes worden niet afgeleverd

Sinds het begin van dit jaar heb ik mijn iPhone 3GS vervangen voor de nieuwste iPhone 5 (helemaal up to date). Echter ben ik vorige week van netwerk veranderd, namelijk van Chippie (UTS, Bonaire) naar Digicel. Dit omdat de mogelijkheden met mobiel internet bij Digicel (Bonaire) stukken beter zijn dan bij Chippie.

Alleen sinds ik overgestapt ben naar Digicel kan ik niet meer sms’en. Als ik een sms wil verzenden krijg ik meteen een rood uitroepteken en de tekst “Niet afgeleverd” in beeld! Daarnaast als ik iMessage en/of facetime wil activeren blijft er steeds “Wachten op activering…” in beeld staan of na een tijdje staat er “Activering mislukt”. Terwijl dit met de sim kaart van Chippie nooit een probleem was.

Om dit probleem eventueel op te lossen heb ik de iPhone aan m’n computer gehangen en hersteld, dit had niet het gewenste resultaat. Ik heb de netwerkinstellingen hersteld, dit had ook geen effect. Vervolgens heb ik de iPhone helemaal schoon gemaakt en als “nieuw” opgestart, dit werkte ook niet.

Wie kan mij helpen met dit probleem?

Bij voorbaat dank!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-13, 23:21
dorindapinxt dorindapinxt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 4
Standaard

Hoi,
een familie lid van ons heeft precies zelfde probleem heb al alles geprobeerd maar ik hoorde dat er een centrale is waar je een nummer krijgt en dan lukt het maar bij mij lukte het niet bij sommige wel maar bij mij niet

probeer eens misschien lukt het bij jullie wel ga naar het bel toetsje (groen ding met telefoon) klik erop en voer dit in * # 5005 * 7672 # en dan de bel knop je krijgt een code schrijf die even op en typ nu dit in ** 5005 * 7672 * dan het nummer wat je moest onthouden na het nummer een #

veel succes laat even iets weten als het lukt of niet lukt groetjes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MMS wordt niet afgeleverd Barocky iPhone algemeen 9 07-01-13 15:52
SMSjes worden uit geschiedenis verzonden!? joostf1 iPhone algemeen 1 19-03-10 11:09
Na update naar 3.0 geen smsjes meer ontvangen en kan niet gebeld worden. Carla iPhone algemeen 0 21-06-09 01:14
Berichten worden niet afgeleverd Cretian Orange 8 31-03-09 11:43
[Telfort+Iphone3G] Lange smsjes worden niet ontvangen bartcrum KPN 3 10-03-09 10:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:10.