iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Rare Trilfunctie?! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/138225-rare-trilfunctie.html)

KimbadeJong 16-04-13 14:51

Rare Trilfunctie?!
 
Hallo,

Ik heb sinds kort een iPhone 4s helemaal geweldig maar, wanneer hij trilt bijvoorbeeld als ik gebeld wordt of een SMS krijg, dan hoor ik een soort ratel geluid, alsof er iets los zit.
Nu ben ik vandaag terug gegaan naar de Phone House daar had ik hem los gekocht en ik kreeg gelukkig gelijk een nieuwe, maar toen ik naar buiten liep weer het zelfde probleem, ik weer naar binnen en ik kreeg weer een nieuwe iPhone helemaal gesealed. Maar weer toen had ik weer het zelfde probleem.. Nu is mijn vraag hoort dit of? hebben meer mensen hier last van. Want ik weet nou niet of het hoort of iets. Dus graag jullie reactie/ervaring?

Alvast bedankt.

Techfreak 16-04-13 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KimbadeJong (Bericht 891117)
Hallo,

Ik heb sinds kort een iPhone 4s helemaal geweldig maar, wanneer hij trilt bijvoorbeeld als ik gebeld wordt of een SMS krijg, dan hoor ik een soort ratel geluid, alsof er iets los zit.
Nu ben ik vandaag terug gegaan naar de Phone House daar had ik hem los gekocht en ik kreeg gelukkig gelijk een nieuwe, maar toen ik naar buiten liep weer het zelfde probleem, ik weer naar binnen en ik kreeg weer een nieuwe iPhone helemaal gesealed. Maar weer toen had ik weer het zelfde probleem.. Nu is mijn vraag hoort dit of? hebben meer mensen hier last van. Want ik weet nou niet of het hoort of iets. Dus graag jullie reactie/ervaring?

Alvast bedankt.

Ik zou eerst en vooral de zoekfunctie op dit forum en Google gebruiken. Dan kom je al een heel eind verder. :)

Maar je hebt idd gelijk. Bijna elke iPhone heeft dit. Ik heb er ook al 4 gehad en ze hebben dit allemaal.

Dit geluid dat je hoort heeft te maken met ofwel de cameralens of het trilplaatje van de trilfunctie.

Niets abnormaals dus.

Wel goede service dat je daar telkens een nieuwe voor kreeg! :D

KimbadeJong 16-04-13 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 891124)
Ik zou eerst en vooral de zoekfunctie op dit forum en Google gebruiken. Dan kom je al een heel eind verder. :)

Maar je hebt idd gelijk. Bijna elke iPhone heeft dit. Ik heb er ook al 4 gehad en ze hebben dit allemaal.

Dit geluid dat je hoort heeft te maken met ofwel de cameralens of het trilplaatje van de trilfunctie.

Niets abnormaals dus.

Wel goede service dat je daar telkens een nieuwe voor kreeg! :D

Ja get geluid maakt mij vrij weinig uit. Maar wanneer ik rechts naast de home button duw dan is het geluid weg. Is het erg of? niet dat het shadelijk is voor het toestel. Want dat geluid maakt me vrij weinig uit

Techfreak 16-04-13 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KimbadeJong (Bericht 891133)
Ja get geluid maakt mij vrij weinig uit. Maar wanneer ik rechts naast de home button duw dan is het geluid weg. Is het erg of? niet dat het shadelijk is voor het toestel. Want dat geluid maakt me vrij weinig uit

Rechts van de homebutton?

Dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Zit het glas daar dan los bij jou?

suzuki2002 16-04-13 17:24

De trilmotor van de 4s zit iets rechts boven de homebutton

Techfreak 16-04-13 18:21

Weer iets bijgeleerd dan. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:46.