//

Rare Trilfunctie?!

Rare Trilfunctie?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort een iPhone 4s helemaal geweldig maar, wanneer hij trilt bijvoorbeeld als ik gebeld wordt of een SMS krijg, dan hoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-04-13, 14:51
KimbadeJong KimbadeJong is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 31
Standaard Rare Trilfunctie?!

Hallo,

Ik heb sinds kort een iPhone 4s helemaal geweldig maar, wanneer hij trilt bijvoorbeeld als ik gebeld wordt of een SMS krijg, dan hoor ik een soort ratel geluid, alsof er iets los zit.
Nu ben ik vandaag terug gegaan naar de Phone House daar had ik hem los gekocht en ik kreeg gelukkig gelijk een nieuwe, maar toen ik naar buiten liep weer het zelfde probleem, ik weer naar binnen en ik kreeg weer een nieuwe iPhone helemaal gesealed. Maar weer toen had ik weer het zelfde probleem.. Nu is mijn vraag hoort dit of? hebben meer mensen hier last van. Want ik weet nou niet of het hoort of iets. Dus graag jullie reactie/ervaring?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-13, 15:15
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KimbadeJong Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb sinds kort een iPhone 4s helemaal geweldig maar, wanneer hij trilt bijvoorbeeld als ik gebeld wordt of een SMS krijg, dan hoor ik een soort ratel geluid, alsof er iets los zit.
Nu ben ik vandaag terug gegaan naar de Phone House daar had ik hem los gekocht en ik kreeg gelukkig gelijk een nieuwe, maar toen ik naar buiten liep weer het zelfde probleem, ik weer naar binnen en ik kreeg weer een nieuwe iPhone helemaal gesealed. Maar weer toen had ik weer het zelfde probleem.. Nu is mijn vraag hoort dit of? hebben meer mensen hier last van. Want ik weet nou niet of het hoort of iets. Dus graag jullie reactie/ervaring?

Alvast bedankt.
Ik zou eerst en vooral de zoekfunctie op dit forum en Google gebruiken. Dan kom je al een heel eind verder.

Maar je hebt idd gelijk. Bijna elke iPhone heeft dit. Ik heb er ook al 4 gehad en ze hebben dit allemaal.

Dit geluid dat je hoort heeft te maken met ofwel de cameralens of het trilplaatje van de trilfunctie.

Niets abnormaals dus.

Wel goede service dat je daar telkens een nieuwe voor kreeg!
  #3  
Oud 16-04-13, 15:32
KimbadeJong KimbadeJong is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Ik zou eerst en vooral de zoekfunctie op dit forum en Google gebruiken. Dan kom je al een heel eind verder.

Maar je hebt idd gelijk. Bijna elke iPhone heeft dit. Ik heb er ook al 4 gehad en ze hebben dit allemaal.

Dit geluid dat je hoort heeft te maken met ofwel de cameralens of het trilplaatje van de trilfunctie.

Niets abnormaals dus.

Wel goede service dat je daar telkens een nieuwe voor kreeg!
Ja get geluid maakt mij vrij weinig uit. Maar wanneer ik rechts naast de home button duw dan is het geluid weg. Is het erg of? niet dat het shadelijk is voor het toestel. Want dat geluid maakt me vrij weinig uit
  #4  
Oud 16-04-13, 16:54
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KimbadeJong Bekijk bericht
Ja get geluid maakt mij vrij weinig uit. Maar wanneer ik rechts naast de home button duw dan is het geluid weg. Is het erg of? niet dat het shadelijk is voor het toestel. Want dat geluid maakt me vrij weinig uit
Rechts van de homebutton?

Dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Zit het glas daar dan los bij jou?
  #5  
Oud 16-04-13, 17:24
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

De trilmotor van de 4s zit iets rechts boven de homebutton
  #6  
Oud 16-04-13, 18:21
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Weer iets bijgeleerd dan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trilfunctie kuotje iPhone algemeen 2 04-06-12 10:29
iPhone rare afsluiting + rare opstart! Re3play iPhone algemeen 2 20-01-11 18:46
trilfunctie litmanen10 iPhone algemeen 10 05-03-09 16:29
trilfunctie jnjj72 Archief 1 13-12-08 11:58
trilfunctie 3Gjoker Archief 2 08-07-08 18:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:06.