//

iPod Touch 4g speelt niet op docking

iPod Touch 4g speelt niet op docking discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal ik heb een iPod touch 4g en deze wil wel opladen in een docking, maar geen muziek afspelen. Eerst dacht ik dat het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-04-13, 19:10
yarelav yarelav is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Standaard iPod Touch 4g speelt niet op docking

hallo allemaal

ik heb een iPod touch 4g en deze wil wel opladen in een docking, maar geen muziek afspelen. Eerst dacht ik dat het aan mijn docking lag, maar andere iPod's/iPhone's spelen er wel op af en als ik mijn iPod op dockings van iemand anders aansluit, heb ik hetzelfde probleem. Ik dacht dat het aan de dock connector vanbinnen ligt, maar dan zou 'ie toch ook niet meer opladen/synchroniseren als dat het geval is? Want dat werkt nog wel.

Wat kan ik hieraan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-13, 19:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yarelav Bekijk bericht
Ik dacht dat het aan de dock connector vanbinnen ligt, maar dan zou 'ie toch ook niet meer opladen/synchroniseren als dat het geval is? Want dat werkt nog wel.
Het één heeft met het andere niet veel te maken. Audio output ligt op de aansluitingen 3 en 4 van de dock connector. Voor laden en synchroniseren worden de aansluitingen 23, 25 en 27 gebruikt.

Het is dus wel mogelijk dat er een probleem is met de dock connector.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: Gejailbreakte iPod touch 3G start niet op, restoren niet mogelijk! herbivoor Jailbreak 6 29-12-10 21:26
Docking station Ipod niet voor Iphone? jeroenkommer iPhone accessoires en onderdelen 2 20-07-08 18:05
Lenco IPD-4000 iPod Hifi Docking Station Haagze sf2 iPhone accessoires en onderdelen 0 23-02-08 22:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:51.