iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   verwijderde videos terug zoeken op iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/138249-verwijderde-videos-terug-zoeken-op-iphone.html)

opel 16-04-13 21:56

verwijderde videos terug zoeken op iPhone
 
er zijn een aantal filmpjes verwijderd van de iphone , en nu is de vraag of er een mogelijkheid is om deze terug te vinden .
het betreffende toestel is van men schoonmoeder en ze heeft een 4s

mvg en bedankt alvast

Guest-20180925190238 16-04-13 22:02

Verwijderd is verwijderd. Data die op iPhone verwijderd is, is definitief weg (met uitzondering van contacten en berichten).

Er is geen enkele manier om die filmpjes terug te halen.

opel 16-04-13 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 891197)
Verwijderd is verwijderd. Data die op iPhone verwijderd is, is definitief weg (met uitzondering van contacten en berichten).

Er is geen enkele manier om die filmpjes terug te halen.

er is geen mogelijkheid inmiddels vindt ik via google welk programmas en dergelijke of helpên deze niet ???

Guest-20180925190238 16-04-13 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door opel (Bericht 891198)
...helpên deze niet ???

Over welke programma's heb je het? Progjes om gewiste data van een geheugenkaartje terug te halen?

opel 16-04-13 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 891199)
Over welke programma's heb je het? Progjes om gewiste data van een geheugenkaartje terug te halen?

op google zelf vindt ik wel het een en het andere maar ik zelf weet het niet zo goed , daarom vraag ik het hier maar ik vrees er ook voor ik heb al andere verhalen gelezen dat videos en andere verwijderd zijn dat deze dan ook definitief weg zijn !

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 april 2013 om 20:17 ----------

Bookmarksurfer.com - De beste sites op het web verzameld via den deze ????

Guest-20180925190238 16-04-13 22:20

Kijk, al die progjes die er bestaan om gewiste data terug te halen zijn meestal bedoeld voor geheugenkaartjes. Die kaartjes zijn geformatteerd in het antieke FAT32 (of het moderne exFAT).

Een iPhone is geen geheugenkaartje en is bovendien geformatteerd in HFS+ (journaled).

Maar als je denkt dat die progjes werken kan je het proberen.

Succes verder :)

opel 16-04-13 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 891203)
Kijk, al die progjes die er bestaan om gewiste data terug te halen zijn meestal bedoeld voor geheugenkaartjes. Die kaartjes zijn geformatteerd in het antieke FAT32 (of het moderne exFAT).

Een iPhone is geen geheugenkaartje en is bovendien geformatteerd in HFS+ (journaled).

Maar als je denkt dat die progjes werken kan je het proberen.

Succes verder :)



dan denk ik dat ik u moet gelijk geven , want hoe meer ik zoek hoe meer duidelijker het wordt ; alvast bedankt

uitsmijter 16-04-13 22:35

Heeft je schoonmoeder de iPhone wel eens met iTunes gesynchroniseerd?

opel 16-04-13 22:40

ja maar niet op het laatst , wanneer ze de video's genomen gehad heeft en alles heeft ze hem niet meer op pc gehangen of zo !

dus vrees ik dat het weg is en weg blijft


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:04.