//

Agenda van de iPhone

Agenda van de iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag over mijn iPhone , ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mijn werkagenda is gekoppeld aan mijn iPhone. Deze agenda ’loopt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-04-13, 22:20
ammie4 ammie4 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Standaard Agenda van de iPhone

Ik heb een vraag over mijn iPhone , ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mijn werkagenda is gekoppeld aan mijn iPhone. Deze agenda ’loopt ’ steeds leeg. Als ik word uitgenodigd voor een vergadering en ik accepteer deze uitnodiging loopt deze weer vol. Door onbekende oorzaak loopt deze weer leeg.

Wat heb ik er al aan gedaan?
Op mijn werk heeft de afdeling, die de iphones verstrekt er al naar gekeken en alle instellingen gecheckt.

Ik heb gisteren een nieuw toestel gekregen. Daar stond inderdaad mijn volle agenda weer in.

Gisteravond heb ik de reserve kopie weer overgezet op t huidige toestel. En ja hoor mijn agenda was weer leeg. Daarna mij zelf weer uitgenodigd (via de outlook van mijn werk)en de agenda
liep weer vol. Vanochtend was de agenda weer leeg op mijn iPhone.

Wat kan hier de oorzaak van zijn. Is er een app die negatief werkt op het agenda gebeuren? Hoeft t met iOS update te maken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-13, 23:55
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Tja, de fout zit dus ook in de reservekopie .... die heb je dus nu weer terug op de iphone gezet.

Check 1:
- Instellingen
- iCloud en controleer of hier de schakelaar bij Agenda's aanstaat.

Check 2:
- Instellingen - Email,contacten, agenda's
- scroll naar onderen onder Agenda's en controleer of Synchronisatie op "alles" staat

Check 3:
- tik agenda
- tik linksboven op agenda's en controleer of hier eventueel alle agenda's (wo. je werkagenda) aangevinkt staan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kleuren aanpassen van agenda's in agenda app lukt niet. JohnBo63 iPad Apps 3 31-01-13 14:48
Synchroniseren van de Google en Iphone agenda omejoop38 iCloud 8 29-05-12 11:52
Agenda van iPhone naar MacBook VerCouter iPhone algemeen 5 07-09-11 22:36
Kleuren van google agenda overeen laten komen met iPhone/wijzigen van kleuren joey.niftrik iTunes 1 08-11-10 19:13
Agenda van iPhone 4 verwijderen ravaoo iPhone algemeen 0 04-10-10 13:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.