Reparatie iPhone
ik heb mn iphone, die ik online bij apple heb gekocht, opgestuurd voor reparatie. daar hebben ze het toestel opengemaakt en kwamen erachter dat het serienummer op de hardware niet overeen komt het die in de software. zij concludeerde daaruit dat ik of iemand anders die dat niet mag het toestel heeft opengemaakt en een onderdeel uit een andere iphone erin heeft geplaatst. maar dat is niet het geval, ik of iemand anders heeft em nooit open gemaakt. hoe kan ik apple bewijzen dat ik gelijk heb? en dat ik dus nog gewoon garantie heb.
|
Dat zal heel moeilijk tot bijna onmogelijk worden vrees ik.
Wat voor antwoord heb je van Apple gekregen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
ja ze hebben gezegd dat de nummers niet over eenkomen. ook hebben ze een foto gestuurd: zie bijlage
|
Citaat:
Let me google that for you |
Maar hij zegt dat hij de iPhone online bij Apple heeft gekocht?
|
ja inderdaad dus denk het niet
maar om het nog wat ingewikkelder te maken...: ik heb met de klantenservice van apple gebeld en het serie nummer in de hardware opgegeven. en toen kwam er een iphone die 1 maart 2013 was ingeleverd uit. en die van mij was op 17 maart in het reperatie centrum aangekomen. misschien zijn de twee toestellen verwisseld ofzo... |
Citaat:
|
ik woon in terschuur, veluwe dus niet echt om de hoek voor mij...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nouja... heb geen auto dus kost veel tijd en geld, voor mij dan ;) dus als het op een andere manier zou kunnen zou dat beter uit komen
|
Als je kan aantonen via de telefoon dat zij de fout hebben gemaakt door 2 iPhone's te verwisselen?
|
ja oke begrijp ik, maar hoe doe ik dat?
|
Citaat:
|
voel me wel een beetje genaaid door apple
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is nooit goed om onmiddellijk in een slachtofferrol te duiken :) |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:12. |