//

wifi werkt niet meer na update ios6 iph4s

wifi werkt niet meer na update ios6 iph4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, sinds update naar Ios6 kampt mijn iphone 4s met wifi problemen als ik de wifi aan zet heb ik gewoon altijd vol bereik,aleen na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-04-13, 18:24
flintjoris flintjoris is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard Wi-Fi werkt niet meer na update ios6 iph4s

hey,
sinds update naar Ios6 kampt mijn iphone 4s met Wi-Fi problemen
als ik de Wi-Fi aan zet heb ik gewoon altijd vol bereik,aleen na 2-4 seconden werk Wi-Fi niet meer, hebt wel nog steets vol bereik,na de update naar 6.1.2-6.1.3 was het probleem nog steets niet opgelos,iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ? we hebben ook nog 2 andere iph 4s en 5 die wel gewoon werken hier op de Wi-Fi

gr joris

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 april 2013 om 18:34 ----------

zag zojuist het Wi-Fi gedeelte,zou een mod dit alsjeblieft kunnen verplaatsen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hotmail push werkt niet meer goed na update ios6... Tsjip iPhone Apps 1 21-01-13 15:58
Hotmail push werkt niet meer goed na update ios6... Tsjip iPhone Games 0 20-01-13 20:24
facetime met iphone4 (ios6) over 3g naar iphone 4s over Wi-Fi werkt niet bertoes iPhone algemeen 9 17-10-12 18:14
Iphone 4s na laatste update werkt Wi-Fi niet meer omarl iPhone algemeen 1 31-05-12 13:27
internet (geen Wi-Fi) werkt niet meer naar update 4.0 ray36 Odido (T-Mobile) 11 13-03-11 18:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:50.