//

Welke iphone neem ik?

Welke iphone neem ik? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ben een jongen van dertien jaar en ik ben nieuw hier. Ik wil graag een iphone (ik heb de ipad en vind die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-04-13, 20:01
Geenideewathierstaat Geenideewathierstaat is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 2
Standaard Welke iphone neem ik?

Hallo

Ik ben een jongen van dertien jaar en ik ben nieuw hier.
Ik wil graag een iphone (ik heb de ipad en vind die heel fijn dus).
Ik ben net jarig geweest en heb genoeg geld voor een iphone 4.
Maar ik las op internet dat snel de iphone 5s komt.
Dus zal ik de iphone 4 nemen of zal ik nog even wachten tot de 5s er is en dan de 4s nemen (want die word dan erg goedkoop denk ik).

Alfast bedankt

Geenideewathierstaat

Ps. Weet iemand hoeveel de iphone 5s word want ik kan die misschien dan nemen.

Nogmaals bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-04-13, 20:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als jongen van dertien jaar kan je natuurlijk ook een goede tweedehandse iPhone 5 nemen. Dan ben je een paar jaar gerust wat software updates betreft.

http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...ieuwstaat.html
  #3  
Oud 19-04-13, 20:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geenideewathierstaat Bekijk bericht
Hallo

Ik ben een jongen van dertien jaar en ik ben nieuw hier.
Ik wil graag een iphone (ik heb de ipad en vind die heel fijn dus).
Ik ben net jarig geweest en heb genoeg geld voor een iphone 4.
Maar ik las op internet dat snel de iphone 5s komt.
Dus zal ik de iphone 4 nemen of zal ik nog even wachten tot de 5s er is en dan de 4s nemen (want die word dan erg goedkoop denk ik).

Alfast bedankt

Geenideewathierstaat

Ps. Weet iemand hoeveel de iphone 5s word want ik kan die misschien dan nemen.

Nogmaals bedankt
IK begrijp heel goed iemand als u nog niet heel veel geld heeft maar een iPhone 4 kopen zou een zeer zeer domme zet zijn.
Ik zou voor een iPhone 5 sparen en 2de hands kopen van een goede en betrouwbare persoon of nog een beetje doorsparen en de 5S kopen.

Je moet nu geen oudere modellen meer gaan kopen, binnen 2-3j of zelfs zolang nog niet krijg je er geen updates enzo meer voor, je zal dan mss ook bepaalde games en dergelijke niet kunnen op afspelen, dat is zelfs nu al het geval met de iPhone 4, er zijn games enzo die niet draaien op de iPhone 4.
Als je een iPhone 5 2de hands koopt moet je vooral opletten van wie je koopt, als de prijs heel laag is dan klopt er al iets niet snap je? Ken je niet iemand die verstand van zaken heeft? Zodat je niet opgelicht word mocht je dat van plan zijn?
Ik weet iet hoeveel je tekort komt maar ik zou voor de 5S gaan, als je er echt niet zou aanraken koopt dan de iPhone 5 2de hands, blijf weg van een iPhone 4/4s.

Een 4inch scherm is ook beter dan een 3,5inch scherm, geloof me, ik weet zoals velen waar ik over spreek, je zal meer fun hebben aan dat 4inch scherm .

En een goede raad; loop er niet mee te koop met je iPhone, er lopen genoeg foute mensen rond, ik lees hier en elders van genoeg mensen ze bestolen zijn geweest, er was zelfs ene bij die dat in een vol cafe gewoon op de tafel legde, domdom om zoiets te doen. Dus let goed op als je een iPhone in je bezit hebt , gewoon een grote tip datk u meegeef.

Ps; een nieuwe iPhone zal de prijs als die van nu ong hebben; rond de 700-730 euro voor een 16GB versie.
  #4  
Oud 20-04-13, 08:18
Geenideewathierstaat Geenideewathierstaat is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor de reacties ga denk ik nog even doorsparen en neem een iphone 5 (;
  #5  
Oud 20-04-13, 11:19
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Jongens van 13 hebben nog geen eens een mobieltje nodig Zonder gekheid wacht nog ff een paar maandjes want er is ook sprake van een budget iPhone die nog moet uitkomen misschien is dat wel wat voor jou. Specificaties zijn nog niet bekend.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Neem ik een iphone 5 of toch 4s? LittleMissB iPhone algemeen 5 15-11-12 10:07
Waarschuwing: Neem geen iPhone met KPN-abonnement! yani2006 KPN 21 24-01-10 11:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:24.