Help: Outlook agenda verdwenen op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn POP mail agenda (Outlook) is verdwenen van mijn iPhone.. Hoe maak ik die weer zichtbaar? De Outlook contactpersonen zijn er overigens nog wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help: Outlook agenda verdwenen op iPhone
Hallo,
Mijn POP mail agenda (Outlook) is verdwenen van mijn iPhone.. Hoe maak ik die weer zichtbaar? De Outlook contactpersonen zijn er overigens nog wel aanwezig op mijn iPhone. Gewoon opnieuw synchroniseren met iTunes, of loop ik dan het risico mijn Outlook agenda leeg te maken? Bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone | bassment | iPhone algemeen | 5 | 23-05-12 15:22 |
iPhone - Outlook Agenda en Google Agenda | Netsrik | iPhone algemeen | 1 | 20-12-11 00:04 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
MobileMe agenda verdwenen uit Outlook | Sjakie81 | iPhone algemeen | 4 | 04-11-10 21:04 |
Outlook agenda overzetten in windows live agenda | wous5 | iPhone algemeen | 2 | 27-07-10 08:57 |
|
|