//

iPhone 4S vreemde batterijproblemen

iPhone 4S vreemde batterijproblemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 4S ongeveer een half jaar en de batterij blijft regelmatig vreemd doen. Eerst was mijn oplader kapot gegaan, waardoor ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-04-13, 05:02
GertD GertD is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard iPhone 4S vreemde batterijproblemen

Ik heb mijn iPhone 4S ongeveer een half jaar en de batterij blijft regelmatig vreemd doen.

Eerst was mijn oplader kapot gegaan, waardoor ik de iPhone enkele maanden enkel via de pc kon opladen via usb (dat zou de batterijproblemen verklaren, aangezien die stroomtoevoer niet sterk genoeg zou zijn).

Echter heb ik intussen al enkele weken terug een gewone oplader. Maar dus nog altijd problemen... Alsvolgt:

Het batterijpercentage stond op 74% en plots ging het in geen tijd naar 50% en zo uiteindelijk razendsnel naar 1%. Ik kon hem wel gwn opladen, maar de batterij bleef op 1% staan. Ik kon de iPhone vervolgens wel gewoon gebruiken, maar wist totaal niet wanneer deze zou uitvallen. Dus ik laadde hem nog eens op en kon hem vervolgens weer 'normaal' gebruiken, ondanks het aangegeven 1% batterijpercentage.

Omdat het wel erg vervelend werd om constant in onwetendheid te zijn over hoeveel % opgeladen de iPhone was, besloot ik een hard reboot (home button + aan/uitknop) te doen. Vervolgens stond er dat de iPhone moest opgeladen worden. Een uur of 10 opladen (via adapter) later, blijft hij aangeven dat de iPhone opgeladen moet worden. Als ik hem aansluit aan de pc, herkent iTunes hem ook niet (maar dat is nogal logisch aangezien hij uitstaat natuurlijk).

Iemand hulp in deze zééér vervelende situatie?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-04-13, 09:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Probeer het volgende:

1) Sluit de iPhone aan de originele lader aan;
2) Voer een harde reset uit;
3) Laat de accu opladen tot 100% capaciteit;
4) Als 100% capaciteit bereikt is dan laat de iPhone nog ca. 30 minuten aan de lader;
  #3  
Oud 28-04-13, 13:19
GertD GertD is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard

De iPhone is nu al ongeveeer 8u aan het opladen. Nog steeds geeft de iPhone aan dat hij opgeladen dient te worden.

Wachten tot 100% capaciteit bereikt is, is dus niet mogelijk.

Pff wat een tegenvaller
  #4  
Oud 28-04-13, 13:21
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Ooit iets laten vv aan de iphone ? Zo ja. Of de batterij vernieuwen. Of dockconnector vernieuwen , of batterij connector op mb vernieuwen.

Zo nee. Binnen brengen voor garantie .
  #5  
Oud 28-04-13, 13:22
GertD GertD is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard

Nee, nog nooit iets laten vervangen aan de iPhone.

Wel deze situatie al eens eerder gehad, maar na een nachtje opladen werkte hij dan weer opnieuw, wat nu dus niet het geval is :s
  #6  
Oud 28-04-13, 13:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GertD Bekijk bericht
De iPhone is nu al ongeveeer 8u aan het opladen.
Hoe kan dat nu? Ik heb mijn bericht om 08u11 geschreven. Is het bij jullie nu al 16u11?
  #7  
Oud 28-04-13, 13:52
GertD GertD is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Hoe kan dat nu? Ik heb mijn bericht om 08u11 geschreven. Is het bij jullie nu al 16u11?
Omdat hij al aan het opladen was tijdens dat ik dit probleem online plaatste mss?
  #8  
Oud 28-04-13, 13:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GertD Bekijk bericht
Omdat hij al aan het opladen was tijdens dat ik dit probleem online plaatste mss?
Dus, je hebt niet uitgevoerd wat ik geschreven heb, incl. harde reset? Ook goed. Succes verder
  #9  
Oud 28-04-13, 13:55
GertD GertD is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard

Ik heb identiek de afbeeldingen zoals in puntje 6
(My iPhone Won't Charge. What Do I Do?)

Zou de batterij dan gewoon 'dood' zijn op zo korte tijd?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 april 2013 om 12:56 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dus, je hebt niet uitgevoerd wat ik geschreven heb, incl. harde reset? Ook goed. Succes verder
Idd, ik had al een harde reset gedaan en hem dan een hele dag laten opladen. Maar omdat dat niet werkte, kwam ik hier met mijn vraag.
  #10  
Oud 28-04-13, 14:02
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Kan geen kwaad om het opnieuw te proberen toch? Want weet je zeker dat je een harde reset deed, nadat de iPhone op de originele lader was aangesloten?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Probeer het volgende:

1) Sluit de iPhone aan de originele lader aan;
2) Voer een harde reset uit;
3) Laat de accu opladen tot 100% capaciteit;
4) Als 100% capaciteit bereikt is dan laat de iPhone nog ca. 30 minuten aan de lader;
  #11  
Oud 28-04-13, 14:34
GertD GertD is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Kan geen kwaad om het opnieuw te proberen toch? Want weet je zeker dat je een harde reset deed, nadat de iPhone op de originele lader was aangesloten?
Ik ben net een andere originele oplader gaan halen bij een vriend en deed een harde reset nadat hij was aangesloten. Als dit niet werkt, zal ik hem moeten binnenbrengen vrees ik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S batterijproblemen, accu. maarteun iPhone algemeen 1 11-11-12 15:27
iPhone: iPhone 4S Batterijproblemen Iphonejonny Jailbreak 6 06-07-12 12:35
iPhone 3GS batterijproblemen Gödrax Archief 2 29-06-09 20:22
Iphone 3G met Telfort en Firmware 2.2: Batterijproblemen! ElleniPhone KPN 3 23-11-08 17:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:13.