//

hotmail installeren op je iphone!!

hotmail installeren op je iphone!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) bedoel je dat je de optie niet kan vinden in hotmail?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 03-01-09, 01:06
reggydub76 reggydub76 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard

bedoel je dat je de optie niet kan vinden in hotmail?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 03-01-09, 01:09
leslow's schermafbeelding
leslow leslow is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: alkmaar
Berichten: 59
Standaard

nee ik bedoel als ik mijn gmail account invoer weer dit krijg:
Je mag alleen e-mail doorsturen naar een Custom Domain of naar een e-mailadres dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.com. Probeer het opnieuw.

en als ik in Gmail mijn email invoer bij berichten ontvangen uit andere account krijg ik dit:
Er kan geen verbinding worden gemaakt met mail.hotmail.com.Neem contact op met de klantenservice van Microsoft voor meer informatie over POP-toegang
  #43  
Oud 03-01-09, 01:22
reggydub76 reggydub76 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard

dus je hebt de verificatiecode ingevuld die je per sms hebt gehad.
misschien even hotmail even afsluiten en opnieuw opstarten?
  #44  
Oud 04-01-09, 23:13
dominick dominick is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb het stappenplan van "broekie" opgevolgt. Heb ook bij opties in mijn hotmailaccount ingesteld bij "Mobile Alerts voor nieuwe berichten".. "Geen. Stuur mij nooit Mobile Alerts."

Het probleem waar ik nu nog tegen continue op stuit is dat als ik bij opties in mijn hotmailaccount "account beheren" bij "E-mail naar een ander e-mailaccount doorsturen " mijn gmail adres invul onderstaande melding komt:

"Je mag alleen e-mail doorsturen naar een Custom Domain of naar een e-mailadres dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.com. Probeer het opnieuw"

Om gek van te worden. Ik weet zeker dat ik nergens in de procedure van "Broekie" steken heb laten vallen!!

Heb ook op diverse andere forums gekeken. Maar kom er niet uit.

Kan het zo zijn dat Hotmail dit heeft geblokkeerd??

Heeft iemand nog een oplossing??

Alvast bedankt,
  #45  
Oud 06-01-09, 02:07
dingemansje dingemansje is offline
• iOS 9.2.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 86
Standaard

Ik heb dit al eens een tujdje gebruikt, en alles werkte vlekkeloos, totdat ik een ander emailadres kreeg en het tijdelijk fijner was om gewoon mbox mail app te gebruiken, maar nu kan ik beter deze manier weer gebruiken omdat de standaard mail app me eigenlijk wel bevalt, maar (nu komt het)........
Ik heb net alles dus weer ingesteld, en nu doet hij het niet meer. Gmail (op mn pc) ontvangt wel de mails, maar mn telefoon niet, en die gweft gwen enkele foutmelding oid. Iemand een idee wat het kan zijn, of zelfs een oplossing?

Bvd

update: Heb het al, had na het invullen van naam, adres, wachtwoord en beschrijving niet op imap gedrukt.

Laatst gewijzigd door King1987; 06-01-09 om 09:31. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #46  
Oud 06-01-09, 12:20
Lee-LoW Lee-LoW is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Hardstikke bedankt man...

heb het gedaan gelukkig in 1x goed gedaan en perfect werkt als een trein...!

thanx voor je super beschrijving hoe je hotmail op je iphone kan krijgen

(Y)
  #47  
Oud 06-01-09, 16:42
marius34 marius34 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 11
Standaard

Hoi
Ik heb gewoon M-box Mail gedownload (koste wel bijna 8 euro) maar werkt zeer goed met hotmail.
  #48  
Oud 06-01-09, 20:24
dominick dominick is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 5
Standaard

Is het mogelijk om Mobile Alerts te deactiveren, om zo de stappen van "Broekie" opnieuw te hanteren? Hoe krijg ik Mobile Alerts gedeactiveerd of verwijderd??

Wie?
  #49  
Oud 06-01-09, 22:45
Azalkmaar Azalkmaar is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 6
Standaard

Het duurde wel even, maar het werkt!! Bedankt!!
  #50  
Oud 07-01-09, 00:49
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominick Bekijk bericht
Is het mogelijk om Mobile Alerts te deactiveren, om zo de stappen van "Broekie" opnieuw te hanteren? Hoe krijg ik Mobile Alerts gedeactiveerd of verwijderd??

Wie?
Het is belangrijk dat je de configuratie van de mobile alerts helemaal doorloopt, ook het menutje dat je kunt openen. Pas daarna werkt de boel. Als het niet lukt zou ik gewoon wel blijven klooien ermee, het moet nog steeds werken.
__________________
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams)
  #51  
Oud 07-01-09, 14:36
Rogier B. Rogier B. is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard

Dit is toch ook gewoon voor elkaar te krijgen zonder al deze stappen te doorlopen? Ik heb mijn iPhone sinds kort en testte het eens door bij de mailinstellingen een account toe te voegen. Ik selecteerde daar "anders" en vulde vervolgens mijn hotmail gegevens in. Ik ontvang nu gewoon mijn hotmail op mijn iPhone en kan ook mailtjes versturen.

Werkt het dus wel gewoon of begrijp ik jullie verkeerd?
  #52  
Oud 08-01-09, 18:35
wb1987 wb1987 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier B. Bekijk bericht
Dit is toch ook gewoon voor elkaar te krijgen zonder al deze stappen te doorlopen? Ik heb mijn iPhone sinds kort en testte het eens door bij de mailinstellingen een account toe te voegen. Ik selecteerde daar "anders" en vulde vervolgens mijn hotmail gegevens in. Ik ontvang nu gewoon mijn hotmail op mijn iPhone en kan ook mailtjes versturen.

Werkt het dus wel gewoon of begrijp ik jullie verkeerd?
om de een of andere reden lijkt dit te lukken bij sommige mensen.
Maar bij mij niet.

Heb je gewoon je emailadres + wachtwoord ingegeven bij "andere"?
  #53  
Oud 08-01-09, 18:39
Rogier B. Rogier B. is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard

Ja, ik heb gewoon mijn emailadres en wachtwoord ingegeven bij "andere". Verder heb ik niks hoeven te doen.

Ik vind het overigens niet bepaald fijn werken. Als je bijvoorbeeld een mailtje via je iPhone verwijderd, dan blijf je hem wel gewoon in je hotmail zien als je je mail bekijkt via je computer. Hetzelfde als je hem via je computer verwijderd, dan blijft hij wel zichtbaar op je iPhone.
  #54  
Oud 08-01-09, 18:42
wb1987 wb1987 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier B. Bekijk bericht
Ja, ik heb gewoon mijn emailadres en wachtwoord ingegeven bij "andere". Verder heb ik niks hoeven te doen.

Ik vind het overigens niet bepaald fijn werken. Als je bijvoorbeeld een mailtje via je iPhone verwijderd, dan blijf je hem wel gewoon in je hotmail zien als je je mail bekijkt via je computer. Hetzelfde als je hem via je computer verwijderd, dan blijft hij wel zichtbaar op je iPhone.

Vreemd, bij mij lukt het niet. Ik krijg de melding dat hij niet kan verbinden met pop3.live.com.

Heb jij een @hotmail.com adres? of @live

Het feit dat je alles "dubbel" te zien krijgt ligt aan hotmail, niet aan de iPhone. Bij gmail heb je dit niet omdat die imap heeft. Pop3 is oud


Maar toch wil ik ook mijn hotmail op mijn iphone
  #55  
Oud 08-01-09, 20:01
Rogier B. Rogier B. is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb gewoon een @hotmail.com adres.

Ik zit er nu sterk aan te twijfelen of ik het wel op mijn telefoon laat staan. Gebruik hotmail niet zo vaak en vind het onhandig werken. Zeker in vergelijking met Gmail.
  #56  
Oud 08-01-09, 20:21
atonba atonba is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar atonba
Standaard

Wel bizar zeg. Ik kreeg eerst NOOIT hotmail werkend op mijn Iphone, ook niet via die omslachtige Gmail doormail truc, maar nu na het bericht van RogierB te hebben gelezen, lukt het wel ineens!
  #57  
Oud 10-01-09, 13:47
Swief Swief is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Tot voor kort lukte het mij ook niet om hotmail te krijgen op mijn iphone. Nu druk afgelopen week op het mail icoon en wordt hotmail (had ik vorig jaar al ingesteld op mijn iphone)ineens geopend.
Misschien heeft apple de blokkade sinds kort weggehaald.
  #58  
Oud 10-01-09, 13:50
Swief Swief is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Zie volgende link. De verklaring waarom hotmail nu wel werkt
Windows Live Hotmail krijgt POP3-ondersteuning: makkelijker Hotmail op de iPhone ontvangen > Nieuws > iPhoneclub.nl
  #59  
Oud 24-01-09, 21:30
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

ik heb dus hotmail er in staan..
en hij gaat leuk 5546 berichten downloaden dan..
is er een manier hoe ik alle gedownloade berichten in 1x kan selecteren en verwijderen?
  #60  
Oud 24-01-09, 21:35
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

hoeft niet, ik heb gewoon voor die account geselecteerd dat hij maar 25 mails moet laten zien, en telkens maar de nieuwste binnenhaald, zodra je 25 mails op je phone hebt staan die je niet wil deleten, maar zelfs dat hoeft niet per sé uiteraard, gewoon 25 mag ook, zal hij enkel de nieuwste binnen halen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? leekiphone iPhone algemeen 13 20-04-10 23:09
Hotmail op iphone azertyqwerty iPhone algemeen 14 15-01-10 16:32
iphone onstabiel na veel installeren en de-installeren? scanniexxl iPhone algemeen 3 01-11-09 17:54
Hotmail op de Iphone Giela Archief 2 06-11-07 02:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:29.