//

Thema's maken met Photoshop

Thema's maken met Photoshop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen Ik heb al enkele jaren een iPhone en ik heb altijd thema's geïnstalleerd via Cydia en Winterboard. Nu zou ik graag zelf eens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-04-13, 18:39
Svekke1984 Svekke1984 is offline
• iOS 10.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Svekke1984 Stuur een bericht via Yahoo naar Svekke1984
Question Thema's maken met Photoshop

Hey iedereen

Ik heb al enkele jaren een iPhone en ik heb altijd thema's geïnstalleerd via Cydia en Winterboard.
Nu zou ik graag zelf eens een thema maken, maar ik heb geen idee hoe ik daaraan kan beginnen.
Zelf heb ik wel al gegoogled, maar echt nuttige (en overzichtelijke) informatie heb ik niet gevonden.
Met Photoshop werken is geen probleem voor mij. Het grootste probleem is dat ik niet weet hoe ik mijn gemaakte iconen, wallpapers,... op mijn iPhone moet zetten.
Ik beschik over iFunbox, maar ik weet dus niet in welke map ik mijn bestanden moet zetten of hoe dit te werk gaat.
Dus als jullie informatie hebben over hoe groot mijn iconen, wallpapers, enz... moeten zijn en in welke mappen deze gezet moeten worden zodat ik mijn eigen thema kan maken, dan zou dit een grote hulp zijn
Euhm mijn kennis van het Engels (zeker als het om technische uitleg gaat) is niet zo super, dus een nederlandstalige uitleg zou handig zijn Maar als het nu in het Engels is zal ik mijn plan wel proberen te trekken

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
photoshop, thema's, winterboard



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met maken thema Corbadesign Jailbreak apps en thema's 0 31-10-11 19:36
Winterboard thema's maken Romyyy___ Jailbreak apps en thema's 1 14-05-10 13:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:42.